پیام تبریک نعمت الله ترکی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۲۰:۰۸:۰۳
کد خبر: ۸۸۲۵۴۸
پیام تبریک نعمت الله ترکی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی با گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است: 

بسمه تعالی 

اطلاعات درست و ارتباطات سالم دو شاخصه مهم حاکم بر جهان کنونی است. توسعه و گسترش چشمگیر این دو مفهوم در دهه جاری موجب تغییرات فراوانی در عرصه جهانی شده است. بی تردید نقش محوری خبرنگاران و اصحاب رسانه در رشد فزاینده این دو مفهوم، بی بدیل و غیرقابل انکار می باشد. توجه به رسالت خطیر صاحبان قلم توسط حاکمیت و حکمرانان، اهمیتی فراوان دارد. به نظر مهمترین دلیل این اهمیت را باید تاثیر گسترده آثار مکتوب و مصور آنان در قلمرو جامعه دانست.

بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و  آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

بدیهی است ارزشمندی و گرانمایگی قلم و صاحبان آن، در التزام به امانتداری،  زمان شناسی و صداقت است و به نیکی مشاهده می شود قاطبه رسانه های میهنمان و اکثر خبرنگاران عزیزمان از این ویژگی های مهم بهره مند می باشند.

اکنون و در روز خبرنگار برخود لازم می دانم تا از تلاش های طاقت فرسا و شبانه روزی جامعه خبری ایران اسلامی به خصوص خبرنگاران خوش نام استان تهران تقدیر و روز خبرنگار را به یکایک عزیزان خبرنگار تبریک عرض نمایم.

نعمت الله ترکی 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

 

نظر شما