با میزبانی از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ هاکی بانوان استان تهران:

فعالیت رسمی هیأت هاکی جنوبغرب تهران آغاز شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۷:۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۸۲۸۳۶
فعالیت رسمی هیأت هاکی جنوبغرب تهران آغاز شد
محمدحسن سلطانی رئیس هیأت هاکی جنوبغرب تهران از اتمام برگزاری کلاس های مربیگری درجه ۳ هاکی بانوان به میزبانی جنوبغرب تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سلطانی با بیان این خبر افزود ؛ فعالیت رشته ورزشی پس از چندین سال وقفه با میزبانی از جشنواره استعدادیابی هاکی استان تهران باحضور حدود ۳۰۰ نفر نوجوان در دو بخش دختران و پسران از شهرها و حوزه های مختلف استان تهران در ورزشگاه شهید قیانوری آغاز شد و در ادامه اولین دوره مربیگری درجه ۳ با میزبانی این حوزه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس مربیگرى بانوان به مدت شش روز در سالن یاس شهردارى منطقه ١٩ برگزار گردید گفت : کلاس های مربیگرى هاکی آقایان نیز در این مکان به مدرسى استاد یدالله قیاسیان مدرس بین المللی کشورمان در حال برگزارى است.

سلطانی در ادامه ضمن تشکر از حمایتهای مهندس مختاری رئیس هیأت هاکی استان تهران و همچنین آقای رنجبر رئیس اداره ورزش و جوانان جنوبغرب در رابطه با برنامه های این هیأت افزود به زودی آموزش تخصصی این رشته جذاب ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در سطح مناطق مختلف محدوده جنوبغرب آغاز شده و با حمایت هیأت هاکی استان تهران و همکاری ادارات تربیت بدنی مناطق تحت پوشش شهرداری تهران برنامه های متنوعی جهت همگانی کردن این رشته ورزشی تبیین خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز