شمارش معکوس برای افتتاح سینمای کهریزک در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۸:۱۱
کد خبر: ۸۸۳۲۱۶
شمارش معکوس برای افتتاح سینمای کهریزک در هفته دولت
در راستای افزایش سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک، اولین سالن سینمایی شهر در مجموعه ساختمان شهرداری کهریزک تجهیز و برای هفته دولت اماده بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین محمدی فرد معاون فنی شهرسازی و عمران  شهرداری کهریزک گفت: این‌مجموعه سینمایی بنا به تاکید شهردار کهریزک مبنی بر توسعه سرانه فرهنگی شهر در دستور کار مدیریت شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: شهر کهریزک فاقد مجموعه سینمایی بوده و باتوجه به تقاضای شهروندان و نیازسنجی های انجام شده از سوی مدیریت شهری، سینماکه یکی از مطالبات اهالی به ویژه جوانان می باشد به همین منظور بنا به دستور و صلاحدید شهردار و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، تجهیز و مناسب سازی سالن آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ شهرداری کهریزک به عنوان مجموعه سینمایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که این‌مجموعه سینمایی در هفته اول شهریور ماه رونمایی می شود و شاهد اکران اولین فیلم در این سینما خواهیم بود.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: در طرح مناسب سازی و ایجاد سالن سینما، ۲۱9 صندلی استاندارد و باکیفیت در سالن جانمایی و نصب شده و عملیات نصب کفپوش ، تجهیز سیستم صوت ، تامین سیستم روشنایی روبه  اتمام است.

معاون فنی عمران و شهرسازی اظهار داشت: این سالن سینمایی دارای ظرفیتی بالغ بر۲19 مخاطب دارد که با اتمام این طرح عمرانی و فرهنگی به یکی از  مطالبات چندین و چندساله اهالی شهر پاسخ داده می شود و سرانه فرهنگی و هنری شهر کهریزک با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز