امام جمعه شهرستان قدس در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه :

ارزش قلم به صاحب قلم است/ توصیه امام جمعه قدس به خبرنگاران در دانش خبرنگاری به روز باشید

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۷:۱۰
کد خبر: ۸۸۳۲۸۰
ارزش قلم به صاحب قلم است/ توصیه امام جمعه قدس به خبرنگاران در دانش خبرنگاری به روز باشید
حجت الاسلام جوکار در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه، ارزش قلم به صاحب قلم است گفت، قلم تان برای پرودگار با ارزش است چون به قلم سوگند یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ حجت الاسلام رضا جوکار در دیدار جمعی از خبرنگاران این حوزه با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و یاد نام شهدای خبرنگار  افزود: در افتخار و اهمیت کار خبرنگاری همین کافی است که اساس این کار در طول تاریخ به پیامبران می رسد که پیام خود را برای دیگران از طریق تشکیلات خبر رسانی ارسال می کردند.

امام جمعه قدس تاکید کرد: ارزش قلم به صاحب قلم است، و قلم شا ن برای پرودگار با ارزش است چون به قلم سوگند یاد کرد. و کسی که قلم در دست دارد باید دارای خصوصیاتی باشد تا به قلم ارزش بدهد.

حجت الاسلام رضا جوکار با بیان اینکه خبرنگاران دارای رسالت بالایی هستند گفت: خبرنگاری درست و بر اساس صداقت  در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاهی رفیع دارد.

وی با بیان شباهت های کار خبرنگاران با  ائمه جمعه گفت: شیوه کار خبرنگاران و ائمه جمعه از یک جنس است، و باید حلقه وصل بین حاکمیت و مردم باشند به عبارتی اتصال نسل قبل به نسل جدید  با ارزش های اصیل ایرانی. تا آنجایی که  امین توده های مردم ،نظام و دولتمردان باشند.

امام جمعه در پایان با اشاره به اینکه تخصص و تعهد یکی از نکات بارز مدیران نظام است و خبرنگاران نیز باید دارای این شاخصه ها باشند تاکید کرد، اصحاب رسانه در دانش خبرنگاری تلاش کنند به روز باشند و دوره های مهم و تخصصی خبری را پیگیری نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز