صعود دو تن ازکارکنان شهرداری منطقه ۵ به قله دماوند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۶:۱۶
کد خبر: ۸۸۳۶۶۰
صعود دو تن ازکارکنان شهرداری منطقه ۵ به قله دماوند
دو تن ازکارکنان شهرداری منطقه 5 به یاد همکار ورزشکار ازدست رفته در صعود موفق 3 روزه ، جبهه شرقی قله دماوند را فتح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جبهه شرقی قله دماوند در قالب  تیم 10 نفره که دو نفر از کارکنان شهرداری منطقه در آن حضور داشتند، در صعودی 3 روزه  فتح شد.

نوروزی در گفتگویی گفت : از تیم 10 نفره اعزامی، تنها 5 نفر موفق به فتح قله 4400 متری شدند وپس از صعود به یاد همکار ورزشکار مرحوم "محمد رضا محمدی" عکس وی را بر فراز قله دماوند به اهتزاز در آوردند.

نوع پرست درباره فتح قله افزود: در روز جمعه یازدهم مرداد ماه، از ساعت 4 صبح کوهپیمایی آغاز شد و ساعت5 عصر به پناهگاه تخت فریدون رسیدیم . دوازدهم مردادماه 98،  از پناهگاه تخت فریدون با سختی فراوان و عبور از مسیر شن اسکی به قله صعود کرده و به یاد همکار عزیز ورزشکار از دست رفته شهرداری منطقه 5 ، عکس وی را در قله بر افراشتیم و یک روز نیز در راه برگشت بودیم .

باید افزود صعود کنندگان، خواستار توجه و حمایت بیشتر مدیران شهری برای صعود های بعدی شدند.

مسیر شرقی دماوند در واقع طولانی ترین مسیر قله بوده و به سبب عبور از یخچال های نزدیک قله و ارتفاع بالای جان پناه آن 4400متر و همچنین طولانی بودن مسیر دستیابی به جان پناه تخت فریدون، جزو مسیرهای مشکل این قله محسوب شده و پا نهادن در این مسیر، برنامه ریزی و جسارت خاصی را می طلبد.

 

photo_2019-08-11_12-00-45

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز