رئیس دادگستری شهرستان قدس در نشست با اصحاب رسانه :

رسانه‌ها باید هم سخنان مسئولین و هم حرف های مردم را منتقل کنند / پیشگیری از وقوع جرم بزرگترین وظیفه دستگاه قضا است

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۶:۵۸:۲۶
کد خبر: ۸۸۳۷۴۸
رسانه‌ها باید هم سخنان مسئولین و هم حرف های  مردم را 
منتقل کنند / پیشگیری از وقوع جرم بزرگترین وظیفه دستگاه قضا است
بنی هاشمی در نشست با خبرنگاران گفت، باور من همین است و اعتقاد دارم که اصحاب رسانه و خبر باید هم سخنان مسئولین و هم سخنان مردم منتقل کنند و این امر اعتماد مردم را افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، رییس دادگستری شهرستان قدس در نشست با مسئولان و اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار وفرا رسیدن عید قربان، روز عرفه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان بیان کرد: انشاءالله خداوند به برکت این روزهای عرفه برکات خود را بر جمع ما، نظام مقدس ما وامت اسلامی نازل کند.

بنی هاشمی، ما معتقدیم رسانه‌ها هم باید نگاه ما در شهرستان را برای مردم روشن کردن کنند و هم نگاه مردم را به ما منعکس کنند؛ بنابراین معتقدیم باید کار رسانه‌ای یک جاده دوطرفه باشد. بنابراین باور من همین است و اعتقاد دارم که باید هم سخنان مسئولین و هم سخنان مردم منتقل شود و این امر اعتماد مردم را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه با بیان این که وجوه مشترکی بین ما هست که نباید از ذهن دور کنیم، گفت: در این نظام همه به رفع ناهنجاری‌های اجتماعی فکر می‌کنیم و فکر نمی‌کنم رسانه‌ای باشد که به کاهش آسیب‌های اجتماعی فکر نکند. باید حتماً به کاهش آسیب‌های اجتماعی فکر کرد.

بنی هاشمی تاکید کرد، پیشگیری از وقوع جرم بزرگترین بزرگترین وظیفه دستگاه قضا است و  این تنها اختصاص به دستگاه قضایی ندارد، و نهاد عضو شورای پیشگیری از وقوع جرم به‌منظور اقدام در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید همکاری بیشتری با دادگستری داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان قدس در خصوص شوراهای حل اختلاف تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف نهادی برای صلح و سازش می باشد و بررسی اصلاح امور است و اصحاب رسانه باید در این راه همراه دستگاه قضا در شهرستان باشند.

 

photo_۲۰۱۹-۰۸-۱۰_۰۸-۳۵-۵۸

photo_2019-08-10_09-52-38

نظر شما