رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهریزک خبرداد:

احداث دیواره اختصاصی سنگ نوردی در شهر کهریزک

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۵:۵۳:۲۰
کد خبر: ۸۸۴۸۷۸
احداث دیواره اختصاصی سنگ نوردی در شهر کهریزک
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی کهریزک از احداث دیواره اختصاصی سنگ نوردی در شهر کهریزک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سعید رافضی رئیس هیئت کوهنوردی کهریزک در گفتگویی اظهار داشت: رشته کوهنوردی رشته‌ای است که ظرفیت همگانی آن باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ورزش همگانی و میل ایشان به رشته کوهنوردی نشان می‌دهد که در این رشته باید فعالیت پررنگ تری صورت گیرد.

 رافضی افزود: ورزش همگانی همگام با ورزش قهرمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و سیاست کلان ورزش کشور بر مبنای پر رنگ‌تر شدن نقش ورزش قهرمانی در فعالیت‌های روزمره مردم است و در این میان رشته‌هایی چون کوهنوردی می‌توانند در این زمینه نقشی اثرگذار ایفا کنند.

مسئول تربیت بدنی شهرداری افزود:  ایجاد دیواره اختصاصی سنگ نوردی در شهر کهریزک به همت شهرداری کهریزک  در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی برای ساخت این دیواره انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: اداره  ورزش و جوانان کهریزک از برنامه‌های مفید و رو به جلوی هیئت کوهنوردی حمایت می‌کند.

مسئول تربیت بدنی شهرداری کهریزک در پایان تصریح کرد: ایجاد جذابیت بیشتر و فراهم کردن زمینه‌ای مساعد برای حضور بیشتر مردم در ورزش کوهنوردی در اولویت فعالیت‌های این هیئت قرار دارد.

این مسئول از برگزاری کارگاههای آموزشی کوهنوردی برای آقایان و بانوان در شهریورماه جاری خبر داد و افزود: در راستای دانش افزائی علاقمندان به رشته کوهنوردی این هیئت با همکاری اداره ورزش و جوانان کهریزک در نظر دارد یکدوره کارگاه آموزشی با حضور اساتید رسمی و خبره فدراسیون کوهنوردی در نیمه دوم شهریورماه جاری در شهر کهریزک برگزار نماید در این راستا هماهنگی های لازم بعمل آمده برای شرکت در این کلاس مفید از طریق نصب بنر  تاریخ و ساعت برگزاری این کلاس متعاقبا به اطلاع عموم علاقمندان به رشته کوهنوردی خواهد رسید.

زافضی در پایان:ضمن تقدیر از حمایت و مساعدتهای شهردار دلسوز کهریزک و شورای اسلامی ورزشدوست شهر کهریزک به حوزه ورزش، از عزم جدی این هیئت در صعودهای مستمر به ارتفاعات و اجرای برنامه های طرح استعدادیابی و همینطور اوقات فراغت فصل تابستان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز