نایب رییس شورای اسلامی شهر قدس:

آزادگان مردان استقامت و ایمان و فاتحان قله ایثار هستند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۰:۱۳:۵۶
کد خبر: ۸۸۶۰۷۹
آزادگان مردان استقامت و ایمان و فاتحان قله ایثار هستند
نایب رییس شورای اسلامی شهرقدس در گردهمایی صمیمی آزادگان شهرستان قدس که به همت کمیسیون اجتماعی شورای شهر ،برگزار شد، گفت: آزادگان مردان استقامت و ایمان و فاتحان قله ایثار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ابوطالب آذربرا در گردهمایی صمیمی با آزادگان شهرستان قدس که با حضور فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: مساله اسارت طولانی آزادگان گرانقدر به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانده است.

 وی افزود: آزادگان در دوران اسارت، شرایط سختی را گذراندند، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملت خود در برابر دشمن شدند.

 آذربرا اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس و سازمان فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شهرداری با برگزاری جلسات متعدد و برنامه ریزی دقیق این گردهمایی را با حضور تمامی آزادگان شهرستان برگزار کرد تا بتواند لحظه ایی موجب شادمانی‌ خاطر این سرفرازان گرانقدر باشد.

 همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گردهمایی صمیمی آزادگان شهرستان قدس با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر قدس، آزادگان و خانواده های ایشان و سایر مسوولان شهری ۲۶ مرداد ۹۸ در تالار مهرآفرین برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز