رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خبر داد:

اهدای هزار کتاب به روستاها و مناطق کمتر برخوردار جنوب پایتخت

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۱:۱۴
کد خبر: ۸۸۶۱۵۶
اهدای  هزار کتاب به روستاها و مناطق کمتر برخوردار جنوب پایتخت
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از اهدای یکهزار جلد کتاب از ابتدای امسال تاکنون به کتابخانه‌های روستایی و مناطق کمتر برخوردار جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ سید حسن صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: این فعالیت‌های فرهنگی در راستای انعقاد تفاهم نامه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با ۱۵ دهیاری انجام شده و طرفین برنامه‌های مختلفی برای ارتقای سطح مطالعه در روستاها برگزار کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون با ۱۵ دهیاری شهرستان ری تفاهم نامه کتابخوانی منعقد شده است و تا پایان تابستان امسال تمامی روستاهای ری از این طرح بهره مند خواهند شد.

رییس اداره ارشاد ری عنوان کرد: برنامه‌های کتابخوانی زیادی در سطح این شهرستان در حال انجام است و در سال جاری، ری شاهد خیزش فرهنگ کتابخوانی خواهد بود تا عنوان پایتخت کتاب ایران به این شهرستان تعلق گیرد.

وی یادآور شد: راه اندازی کافه کتاب در روستای عماد آور، برگزاری نمایشگاه کتاب، استقرار کتابخانه اتوبوسی در روستای تقی آباد و تپه زنک و نامگذاری یک مدرسه به نام «یارمهربان» برای  ترویج کتابخوانی در روستاهای شهرستان ری انجام شده است.

صفوی افزود: برنامه‌های مختلف و ابتکارات زیادی در این حوزه انجام شده تا پایتخت کتاب ایران نصیب شهرستان ری شود.

 

نظر شما