در شهرستان بهارستان برگزار شد؛

" کارگاه آموزشی الماس درونت را بشناس و به خودت احترام بگذار "

۱۳۹۸/۰۵/۲۹ - ۱۷:۲۰:۴۶
کد خبر: ۸۸۷۲۳۵
 کارگاه آموزشی الماس درونت را بشناس و به خودت احترام بگذار
کارگاه آموزشی الماس درونت را بشناس و به خودت احترام بگذار با هدف توانمندی سازی جوانان در حوزه عزت نفس برای اولین بار در شهرستان بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی  استان تهران از برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان الماس درونت را بشناس و به خودت احترام بگذار با هدف توانمند سازی جوانان در حوزه عزت نفس و اعتماد به نفس خبر داد و گفت: متاسفانه امروزه جوانان کشور از اعتماد به نفس مطلوبی برخوردار نیستند و همین موضوع سبب شده است بسیاری از مشکلات ایجاد و تشدید شود.

وی ادامه داد: داشتن عزت نفس لازمه یک زندگی مطلوب و بی شک زمینه ساز بسیاری از موفقیت ها است، اگر شخصی به خود احترام بگذارد سراغ بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نمی رود و خود و جامعه را دچار تنش نمی کند از این رو تصمیم بر آن شد تا با برگزاری کارگاه آموزشی الماس درونت را بشناس به توانمندی سازی جوانان شهرستان بهارستان در این حوزه بپردازیم.

وی افزود: انشا الله به زودی کارگاه های آموزشی بسیاری به طور مستمر در حوزه سلامت اجتماعی و روانی در استان تهران برگزار خواهد شد.

در پایان گفتنی است این کارگاه با همکاری و مشارکت معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران و اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان برگزار شد.

 

image_2019_8_20-18_15_11_466_G8r

image_2019_8_20-18_15_12_295_USN

image_2019_8_20-18_15_40_257_3VT

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز