همزمان با هفته دولت؛

پروژه های مدیریت شهری قدس افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۹:۴۴
کد خبر: ۸۸۸۳۳۶
پروژه های مدیریت شهری قدس افتتاح می شود
رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: همزمان با هفته دولت پروژه های مدیریت شهری قدس افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، حسین چناقچی ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود.

وی افزود: اما هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

چناقچی افزود: مجموعه مدیریت شهری قدس نیز همگام با دولتمردان در هفته دولت ماحصل زحمات خود را به نمایش می گذارد و به افتتاح چند پروژه می پردازد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس گفت: توسعه و گسترش اماکن فرهنگی در شهر نوعی تفکر راهبردی در ایجاد بسترهای لازم برای توسعه پایدار شهری است در همین راستا شهرداری قدس احداث و توسعه فرهنگسراها را در دستور کار خود قرار داده است که احداث خانه فرهنگ استقلال با مساحت زیربنای ۹۵۰ متر مربع در دو طبقه ۴۵۰ متری با اسکلت بتنی در خیابان استقلال در حال احداث است که شامل کلاس های آموزشی، اتاق های اداری و مدیریت و ... خواهد بود.

وی افزود:  همچنین فرهنگسرای چهار طبقه در ابتدای خیابان شهید عزیزی در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید تا بخشی از نیازهای فرهنگی منطقه تأمین گردد.

وی ادامه داد: همچنین پارک محله ایی افراسیابی واقع در خیابان افراسیابی با مساحت ۳۴۰۰ متر مربع آماده بهره برداری است، همچنین بازسازی بوستان آزادگان به پایان رسیده و آماده بازگشایی است.

چناقچی عنوان کرد: پروژه دیگری که در هفته دولت به بهره برداری می رسد،  میدان نماز میت در بهشت فاطمه شهرستان قدس است که سازه میدان و اتمام سقف آن، اجرای سنگفرش سازه میدان نماز و اجرای سنگ کاری دیواره‌ تکمیل شده که به منظور برپایی نماز میت در فصل گرما و سرما به صورت مسقف مهیا شده تا گامی مهم در جهت بهبود رفاه حال مراجعه کنندگان باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز