صبح امروز صادر کرد:

پیام تقدیر و تشکر رییس پیشین شورای اسلامی شهرقدس از مردم و مسوولان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۶:۵۶:۱۲
کد خبر: ۸۸۸۳۵۹
پیام تقدیر و تشکر رییس پیشین شورای اسلامی شهرقدس از مردم و مسوولان
نقی علی وند در پیامی پس از اتمام دوران ریاست خود از مردم شریف و مسوولان شهرستان قدس به خاطر همراهی و حمایت از وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، نقی علی وند در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در طول این مدت بهره فراوانی از آموزه های انسانی، علمی و اجتماعی مسئولان،نخبگان،کارشناسان و شهروندان گرامی نصیب بنده شده است و این بزرگ ترین و با ارزش ترین افتخارات می باشد، خداوند منان را شاهد می گیرم که برای خدمت به مردم و اعتلا و توسعه این دیار  آنچه در توان داشتم در طبق اخلاص نهادم  و در حد توان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردم.

 وی افزود: اکنون که زمان خدمتگزاری بنده بعنوان رییس شورا به اتمام رسیده و در جایگاهی دیگر در خدمت مردم هستم،لازم است از حسن اعتماد،همراهی و همکاری عموم شهروندان،همکاران گرامی در شورای شهر،شهردار گرامی،کارمندان و کارگران زحمتکش شهرداری و کلیه مسئولین خدوم ادارات شهرستان تشکر و قدردانی نموده و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برای همگان خواستارم.

علی وند اظهار داشت: با توجه به همدلی و همبستگی بین مسوولان و همچنین درایت امام جمعه شهرستان، فرماندار و نماینده مجلس و فضای تعاملی در شورای شهر، منتظر موفقیت ها و پیشرفت بیشتری برای شهر هستیم.

 

نظر شما