ویژه هفته دولت:

تجدید میثاق فرماندار شهرستان قدس بهمراه هیئت همراه در هفته دولت

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۴:۵۳
کد خبر: ۸۸۸۳۷۷
تجدید میثاق فرماندار شهرستان قدس بهمراه هیئت همراه در هفته دولت
لیلا واثقی بهمراه امام جمعه شهرستان قدس و جمع زیادی از مسئولان با حضور در مزار شهدای گمنام پارک ولیعصر(عج) و شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان های والای امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر لیلا  واثقی سرپرست فرمانداری شهرستان قدس به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین جوکار امام جمعه  و هیئت همراه، معاونین، نماینده مجلس، رئیس دادگستری و دادستان،بخشدار ، اعضای شورای شهر و شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران ادرات  بر مزار شهدای حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره آنان را گرامی  و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قدس،  در حاشیه این مراسم در گفتگو با برنا گفت: امروز مجال و محل مناسبی است برای یادکرد شهدای گرانقدری که تمام توان و تعهد خود را صرف خدمت صادقانه و خالصانه به مردم کردند.‌الگوهای بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر آینه ی تمام نمای این شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه این دوشهید بزرگوار یک الگوی کامل خدمتگزاری برای ما مسوولان تلقی می شوند؛ افزود: درس بزرگی که شهیدان رجایی و باهنر به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و با مردمداری و دستگیری از محرومان جامعه، محبوب دل ها شدند.

واثقی همچنین، با گرامی داشت این ایام، پیشاپیش روز کارمند" را به همه کارمندان دولت تبریک گفت و خواستار الگو قراردادن شهیدان ماندگار رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام دکتر باهنر (نخست وزیر)،شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز