استاندار تهران:

تقویت اخلاق مداری در مدیران منجر به کاهش مشکلات می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۲:۵۷:۳۱
کد خبر: ۸۸۸۵۷۳
تقویت اخلاق مداری در مدیران منجر به کاهش مشکلات می شود
؛انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی شهر قیامدشت گفت : تقویت اخلاق مداری در مدیران منجر به کاهش مشکلات می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ، فرهنگی و خدماتی شهر قیامدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداری قیامدشت و تبریک بمناسبت هفته دولت گفت: شهیدان باهنر و رجایی باید در برقراری عدالت الگوی مدیران باشند و اگر اخلاق مداری را در خودمان تقویت کنیم بسیاری از مشکلات برطرف میشود.

او افزود: دیدگاه اعضای شورا نسبت به مشکلات نشان از دانش بالای آنان است و انشالله شهردار با کمک اعضای شورا بتواند خدمات ارزنده ای را به شهر قیامدشت عرضه کنند.

استاندار تهران افزود: ۲۶ پروژه در قیامدشت افتتاح و کلنگ زنی شد و نشان از افق بالای این شهر است و در جلسه شورای ترافیک و راهور برنامه ای در راستای اجرای مترو را در دستور کار داریم.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات حق مردم قیامدشت تصرف در حوزه سرزمینی است گفت: مطالبات لازم با شهرداری تهران در حال پیگیری است تا حوزه سرزمینی شهر قیامدشت و خاوران اجرایی و عملی بشود و حاصل تصمیم گیری مناسب باعث ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد امکانات رفاهی و آسایشی برای شهروندان خواهد شد.

او در پایان گفت: توجه به اشتغال و اقتصاد منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود و توجه به برنامه های فرهنگی بر توطئه های دشمن غلبه میکند و اگر طبق بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم شاهد اقتصادی پویا و بالننده خواهیم بود.

 

نظر شما