ویژه هفته دولت ؛

استاندار تهران: بیمارستان ملارد تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۱:۵۷:۲۰
کد خبر: ۸۸۹۱۲۹
استاندار تهران: بیمارستان ملارد تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار تهران با اشاره به کمبود سرانه درمان در شهرستان ملارد گفت: با همت و جدیت مسئولان امید است که تا پایان سال ۹۸ شاهد افتتاح بیمارستان شهرستان ملارد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ انوشیروان محسنی بندپی در دومین روز از هفته دولت در جریان بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان ملارد با اشاره به مطالبه مردم شهرستان ملارد جهت تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان این شهرستان است اظهار داشت: ملارد با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت به لحاظ دریافت خدمات درمانی با مشکلات بسیاری مواجه است که با همت و جدیت مسئولان این امیدواری وجود دارد که تا پایان سال ۹۸ شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

وی همچنین با اشاره به تحقق شعار سال افزود: تمام تلاش بر این است که شعار سال در جهت رونق تولید، ایجاد اشتغال و رفاه و معیشت مردم بکار گرفته شود و مردم بتوانند به سطح مناسبی از معیشت دست پیدا کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: ارزش افزوده‌ای که با همکاری دولت و مجلس انجام شده و همچنین برداشت حدود ۱/۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با هدف توسعه اشتغال روستایی و در کنار آن مجوز تخصیص ۱۰ درصد از ارزش افزوده برای اشتغال روستایی نشان از نگاه همه‌جانبه مسئولان نسبت به ایجاد اشتغال و معیشت مردم است.

 

نظر شما