به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و با حضور استاندار تهران:

افتتاح میدان نماز میت آرامستان بهشت فاطمه (س) با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۳:۳۹:۱۰
کد خبر: ۸۸۹۲۳۷
افتتاح میدان نماز میت آرامستان بهشت فاطمه (س) با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی
عصر امروز، با حضور انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران و به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، میدان نماز میت آرامستان بهشت فاطمه (س) با صرف 10 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به عنوان یکی از پروژه های شهرداری قدس افتتاح می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ مسعود مختاری با بیان اینکه در هفته دولت 5 پروژه شهرداری قدس به افتتاح می رسد بیان داشت: پارلمان شهری، سالن کشتی، خانه فرهنگ استقلال، خانه فرهنگ شهید عزیزی، و میدان نماز بهشت فاطمه (س) پروژه هایی هستند که در هفته دولت افتتاح می شوند.

وی افزود: عصر روز سوم شهریور ماه با حضور انوشیروان محسنی بند پی، استاندار تهران پروژه های شاخص هدف گذاری شده در هفته دولت شهرداری قدس افتتاح خواهد شد.

شهردار قدس تصریح کرد: میدان نماز میت آرامستان بهشت فاطمه (س)، به منظور رفاه بیشتر شهروندان با توجه به تغییرات آب و هوایی فصلی و به منظور تدارک فضایی مناسب برای اجرای مراسم آیینی به صورت مسقف احداث گردید.

وی در ادامه گفت: این فضا به مساحت 1256 متر مربع و به صورت دایره ای شکا با استفاده از مصالح سنگ و تیرهای فلزی و سقف پلی کربنات با صرف بودجه عمرانی بالغ بر 10 میلیارد ریال در سال 98 احداث گردید.

مسعود مختاری در پایان بیان داشت: شهرداری قدس در هفته دولت پروژه های عمرانی شاخص را به مجموع 250 میلیارد ریال افتتاح می گردد تا بدین وسیله علاوه بر تجلی خدمت گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در تک تک شهر های ایران گامی موثر در خدمات رسانی به مردم شریف شهر قدس برداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز