راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه بهره برداری شبکه فاضلاب در شهر تهران

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۷:۰۷
کد خبر: ۸۸۹۷۲۶
راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه بهره برداری شبکه فاضلاب در شهر تهران
سرپرست دفتر تحویل پیمان ها و ویدئومتری شرکت فاضلاب تهران از طراحی و راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه بهره برداری شبکه فاضلاب در شهر تهران خبر داد و گفت: سامانه هوشمند اطلاعات مکانی شرکت فاضلاب تهران "سها" یک سامانه جامع و برخط مدیریت بهره برداری است که اطلاعات حاصل از شبکه فاضلاب را در کوتاه ترین زمان نظارت و مدیریت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی نقره با اشاره به دستور مدیرعامل آبفای استان تهران مبنی بر افزایش ظرفیت اطلاعات مکانی در شرکت های زیرمجموعه،گفت: هدف از طراحی این سامانه  نظارت دقیق و رسیدگی سریع به حوادث احتمالی در هر نقطه ایی از خطوط بهره برداری شده شبکه فاضلاب تهران است.

به گفته نقره تمامی اطلاعات بهره برداری، رفع نقص و هر عملیاتی که پیمانکار بهره برداری انجام می دهد به صورت برخط و با فرمت فیلم، متن و عکس قابل مشاهده است و در کمترین زمان ممکن قابل به روز رسانی است.

نقره امکان انواع جستجو براساس شماره قرارداد پیمان، قطر لوله، منطقه شهرداری، آخرین وضعیت اجرا، مشاور، پیمانکار، ناظر و آبفا برای کاربران را از دیگر ویژگی های این سامانه برشمرد.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های این سامانه ، افزود: این سامانه اطلاعات توصیفی و مکانی مورد نیاز را جمع آوری و بدون وابستگی به هیچ نرم افزاری همزمان دسترسی به اطلاعات بهره برداری، اطلاعات شبکه و داده های ویدئو متری را امکان پذیر کرده است.

این سامانه دارای تاییدیه های دانش بنیانی و نفوذ امنیتی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز