به مناسبت گرامیداشت روز پزشک و داروساز ؛

تقدیر از همسر مرحوم دکتر نوربخش در بیمارستان میلاد

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۱۴:۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۹۰۹۸۵
تقدیر از همسر مرحوم دکتر نوربخش در بیمارستان میلاد
مراسم گرامیداشت روز پزشک و دارو ساز در سالن همایش های غرضی بیمارستان میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیر عامل بیمارستان میلاد با تبریک روز پزشک و داروساز گفت: جای جای بیمارستان میلاد یاد آور خاطرات دکتر نوربخش است 95 درصد بیماران بیمارستان میلاد بیمه شده تامین اجتماعی هستند.

دکتر محمود رضا فیاض پزشکی را احسان برشمرد و خاطر نشان کرد: حدود 95 درصد بیماران بیمارستان میلاد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی هستند بنابراین خدمت به بیماران و کارگران رسالت بیمارستان میلاد است.مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: اکثر افراد جامعه حق شناس جامعه پزشکی هستند و محبت خود را از پزشکان دریغ نمی کنند.

دکتر محمد علی همتی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی نیز دکتر نوربخش را پدر معنوی بیمارستان میلاد دانست و گفت: دکتر نوربخش موتور محرک تامین اجتماعی بود و هیچ لحظه ای از فکر و ارتقای تامین اجتماعی غافل نبود.وی درصد زیادی از درمان بیماران را مربوط به ارتباط پزشک با بیمار دانست وخاطر نشان کرد: پزشکی تلفیق هنر و علم است.

عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ارتباط پزشکان و مردم را از سرمایه های اجتماعی هر جامعه ای ذکر کرد که منجر به اعتماد فردی می شود و گفت: متاسفانه شاهد کاهش اعتماد فردی هستیم.دکتر همتی با اشاره به خدمات اثرگذار پزشکان در زمان جنگ گفت: این مهم بیانگر فداکاری پزشکان است.

به گفته وی مهاجرت در جامعه پزشکی به وفور مشاهده می شود که باید فکری به حال این وضعیت کرد.عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال های اخیر در موضوع ارتقای هتلینگ کمترین مشکل را داشتیم و در این زمینه شاهد رضایمندی بیماران ، پزشکان، کارکنان و شرکای اجتماعی خود هستیم.

اجرای نسخه الکترونیک در بیمارستان میلاد به زودیوی با بیان این که از 3 سال گذشته نسخه الکترونیک در بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی اجرایی شد وعده داد که به زودی در بیمارستان میلاد نیز شاهد اجرای نسخه الکترونیک باشیم که باعث سرعت ودقت در کارها می شود.

 جمله ای که مصداق دکتر نوربخش بود در ادامه همسر مرحوم دکتر نوربخش اظهار داشت: اگر پزشک هستی متعلق به خودت نیستی که این جمله مصداق بارز دکتر نوربخش بود.

وی با اشاره به این که با تلاشهای دکتر نوربخش و تیم همراه وی بیمارستان میلاددر سال 80 افتتاح شد، خاطر نشان کرد: دکتر با صداقت کامل بصورت شبانه روزی فعالیت می کرد.همسر مرحوم دکتر نوربخش گفت: حیف بود دکتر نوربخش بصورت عادی از پیش ما می رفت و بایستی در راه خدمت به مردم جانش را از دست می داد.

در این مراسم از پزشکان نمونه بیمارستان میلاد تقدیر شد . از همسر مرحوم دکتر نوربخش نیز با اهداء لوح تقدیر شد.دکتر محمد حسین مهدوی عادلی رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد علی همتی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مرتضی لطفی عضو هیات مدیره  سازمان تامین اجتماعی محمد حسن زدا قائم مقام مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی،مهرداد محقق زاده معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی و دکتر مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز در بیمارستان میلاد حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز