استاندار تهران:

حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال معضل حاشیه نشینی را به حداقل می‌رساند

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۲۳:۴۲:۱۹
کد خبر: ۸۹۱۱۵۵
حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال معضل حاشیه نشینی را به حداقل می‌رساند
استاندار تهران با در مورد الزامات مورد نیاز برای کاهش معضل حاشیه نشینی بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در برنامه تهران ۲۰ با اشاره به ساماندهی حاشیه نشینان اظهار داشت: موضوع حاشیه نشینی دارای متولی است که وزارت راه و شهرسازی با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت اجتماعی وزارت کشور توامان در حال فعالیت هستند تا حاشیه نشینی کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: رونق تولید، اشتغال و حفظ اشتغال موجود به عنوان یک اصل راهبردی برای تقویت اقتصاد در اولویت قرار دارد که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید شده است که حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال جدید می تواند معضل حاشیه نشینی را به حداقل برساند.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمایشگاه توانمندی روستائیان گفت: این نمایشگاه با حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار با توجه به شرایط موجود روستائیان کشور برای اشتغال روستائیان و مهاجرت معکوس اختصاص داده شد.

محسنی بندپی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد رفاه آحاد جامعه خاطرنشان کرد: باید با حمایت از صاحبان تولید و صاحبان صنایع از یکسو و ممنوعیت ورود کالاهای مشابه داخلی از سوی دیگر تسهیلات و زیرساخت های لازم را برای معیشت مردم فراهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز