مدیر کل ورزش و جوانان تهران خبر داد ؛

بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش استان تهران

۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۸:۲۳:۰۷
کد خبر: ۸۹۲۳۳۴
بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی حوزه ورزش استان تهران
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان آسیایی و پارا آسیایی اظهار داشت : 25 پروژه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بازیهای  آسیایی جاکارتا و پارا آسیایی اظهار داشت : در گذشته یک حلقه ی مفقوده در بین فعالیت های مرتبط با ورزش در اداره کل  ورزش و جوانان استان تهران وجود داشت اما به مدد اجرایی شدن سیاست های  وزارتخانه ، اعتماد و اقتدار به بدنه ی  کارشناسی این اداره کل برگشت و تلاش کردیم که مدیران غیر کارشناسی را خارج کرده و از بدنه ی کارشناسی ورزش و جوانان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در بخش کارشناسی وجود دارد،  افزود : موفقیت یک ورزشکار در میادین ورزشی نیازمند کار تیمی و تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان با این ورزشکاران است.

گل محمدی ادامه داد : اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به عنوان دستگاه اجرایی شایسته ی تقدیر برگزیده شد و این به مدد فعالیت خوب پرسنل این اداره و رعایت شاخص ها بوده است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران استان تهران در میادین ملی و بین المللی خاطر نشان کرد : موفقیت های حاصل شده برای قهرمانان حاصل یک کار تیمی و تلاشهای بسیار است و مهم تر از قهرمان شدن ،قهرمان ماندن و اخلاق مداری است.

وی با بیان اینکه آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان تهران با تاکیدات استاندار این استان برگزار شده است ،  گفت : از این پس شاهد خواهیم بود که ورزشکاران ما پس از کسب مدال مورد تجلیل و قدردانی قرار می گیرند.

گل محمدی اذعان داشت : به مناسبت هفته دولت فصل الخطاب برنامه های این هفته اداره کل ورزش و جوانان تهران ،تجلیل از قهرمانان در دستور کار قرار گرفت و امروز اجرایی شد.

مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود : در سال 92 یک پروژه ی عمرانی در اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد ، اما در سال 97 به همت همکاران بنده و حمایت های وزارت ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی 40 پروژه ی عمرانی افتتاح گردید و امسال نیز 25 پروژه به بهره برداری رسید .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز