پیام تسلیت بخشدار کهریزک به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۹۲۹۹۰
پیام تسلیت بخشدار کهریزک به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم
مجیدی بخشدار کهریزک با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مجیدی بخشدارکهریزک با صدور پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

 

سلام بر محرم و عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقای کربلا،سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و دلتنگی های زینب(س)، سلام بر ندای جاودان ” هل من ناصر ینصرنی”و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج)

باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین شهید و ۷۲ شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند. دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل محمدعلیهم السلام فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش می شود و غمی جانکاه بر دلها سنگینی می کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان تسلیت و تعزیت عرض نموده، امید است با استعانت ازالطاف الهی توفیق شرکت در مراسم عزاداری مظلوم آل مرتضی را پیدا کرده و از این ایام معنوی، حظ و بهره لازم و کافی را برده و روح خود را جلا دهیم.

رجاء واثق دارم که مردم محب اهل بیت بخش کهریزک و مسئولان محترم هیئات و تشکل های دینی و مذهبی نوری هم نوا با سایر عزاداران این سرزمین، فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در زمینه برپایی مجالس و آیین های سوگواری الهام بخش و عاری از هر گونه آسیب و انحراف را نصب العین خود قرار خواهند داد تا ان شاء الله شاهد اقامه مجالسی در شأن بخش کهریزک و جلال و شکوه و عظمت ابا عبدالله(ع) و محرم و صفر و عاشورای حسینی باشیم.

مهدی مجیدی

بخشدارکهریزک

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز