فرماندار اسلامشهر:

سازمان‌های مردم نهاد نقش احیاگری و بی بدیل در جامعه دارند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۹:۳۴
کد خبر: ۸۹۳۰۶۶
سازمان‌های مردم نهاد نقش احیاگری و بی بدیل در جامعه دارند
همایش سازمانهای مردم نهاد با حضور فرماندار اسلامشهر و مسئولین ارگانها و نهادهای مرتبط وموسسات خیریه در سالن جلسات فرمانداری منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با تسلیت و تعزیت ایام محرم حسینی اظهار داشت: قرین شدن جلسه سازمانهای مردم نهاد با دهه اول محرم این پیام را در بر دارد که قیام ابا عبدالله حسین(ع) سراسر مردمی و عشق،خلوص،ایثار و صفا بود و وپیام دیگر این است که هرجا مردم را وارد میادین کنیم موفق هستیم.

او در ادامه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم پیروز شد،استمرار یافت و درصحنه های بین المللی و داخلی با حضور مردم موفقیتهایش ادامه داردو نمونه بارز این حضور را در اصول قانون اساسی یعنی شوراها مشاهده میکنیم که امور مردم به مردم واگذارشد.

فرماندار اسلامشهر اذعان داشت:در شهرستان اسلامشهرسازمانهای مردم نهاد هم غنی و هم فقیر عمل کردند که میبایست جمعیت بیشتری به این سمت سوق پیدا کنند و این باید در شرایط غم ،سختی،خوشی و راحتی باشد و بدانیم سازمانهای مردم نهاد نقش احیاگری و بی بدیل در جامعه دارند.

مرسلپور تاکید کرد:در داخل کشور بسیج مستضعفین نمونه دیگری از حضور سازمانهای مردم نهاد است که در طول دوران دفاع مقدس و مقابله با سی و هشت کشور نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دشمن برسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:آنچه از دل برخیزد بر دل نشیند و حتی شبه سازمانهای مردم نهاداز جمله ،کمیته امداد،بهزیستی و بخشی از آموزش و پرورش که امام راحل فرمودند،معلمی شغل انبیاءاست،موفق عمل کردند،لیکن باید از عریض و طویل شدن دستگاه‌ها خودداری شود.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در شرایط خاص بین المللی ما که رییس جمهوری دیوانه ای به نام ترامپ را داریم و آمریکا و کشورهای دشمن ما منتظر نتایج انتخابات اسفند 98 هستند وبر اساس آن برنامه ریزی کنند،وظیفه ما حضور پنجاه و یک درصدی مردم درپای صندوقهای انتخابات میباشد.

در ادامه جلسه نماینده دادگستری و عضو شورای اسلامی اسلامشهر در سخنانی به حسابرسی دقیق موسسات خیریه،معرفی موسسات غیر مجاز ، تشکیل مجمع خیرین و تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان شهرستان تاکید کردند.

 

نظر شما