فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

نقش موثر اصناف در تبیین امر به‌ معروف در جامعه

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۹:۱۱
کد خبر: ۸۹۵۹۵۸
نقش موثر اصناف در تبیین امر به‌ معروف در جامعه
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به اینکه اقشار مختلف جامعه با اصناف و بازاریان در ارتباط هستند، صاحبان واحدهای صنفی در ترویج و گسترش این دو فریضه می توانند موثر و سازنده عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهردرسالن همایش اتاق اصناف شهرستان برگزار شد، در سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل قیام و نهضت خونین حضرت سیدالشهداء(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

او در ادامه با بیان اینکه توجه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاحدودی کمرنگ شده ،افزود: همه باید در ترویج این فرهنگ دینی سازنده پیش قدم باشیم.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسبه و اصناف شهرستان در امور خیر و خداپسندانه همواره پیش قدم هستند، تصریح کرد: پس از وقوع سیل فرودین 98 اقشار مختلف مردم شهرستان بویژه کسبه با ایثار و ازخودگذشتگی بخوبی وارد میدان شدند و کمکهای نقدی و غیر نقدی قابل توجهی به هموطنان سیل زده اهدا کردند که این امر جلوه ماندگاری از نوعدوستی مردم اسلامشهر بود.

 

نظر شما