مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج گلحصار برگزار شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۹:۲۲
کد خبر: ۸۹۷۰۳۵
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج گلحصار برگزار شد
این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)،جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)، دهیاران ،ریاست و اعضای شورای بخش کهریزک و بسیجیان روستای گلحصار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در این مراسم سرهنگ آرزومندی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به تشریح درس های عاشورا پرداخت و ضمن  اشاره به اهمیت جایگاه محرم و صفر در تاریخ اسلام،قیام عاشورا را سرمنشا مبارزه با استکبار دانست.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم مبارزه با استکبار تا زمانی که به زانو در نیامده است گفت :لازمه این پیروزی و مبارزه خستگی ناپذیر روحیه جهادی و انقلابی در بین آحاد جامعه است .

فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) با اشاره به استفاه از توان داخلی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و آمریکا به تبیین برنامه های انجام شده توسط بسیجیان در عرصه های مختلف پرداخت و گفت : با وجود گذشت چهل سال از آغاز انقلاب اسلامی با رهنمودهای رهبر فرزانه این انقلاب گام دوم خود را برداشه است و با تمام توان در راه آرمان های خود جبهه استکبار را در سراشیبی سقوط قرارداده است .

در پایان این مراسم از زحمات برادر بسیجی علی عباسی تقدیر و تشکر بعمل آمد و برادر بسیجی حمید قشقایی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد.

 

photo_2019-09-13_12-06-15 (2)

نظر شما