معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری تهران تاکید کرد:

تجربه خط مترو کرج به صادقیه نباید تکرار شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۳۵:۱۸
کد خبر: ۸۹۷۳۸۳
تجربه خط مترو کرج به صادقیه نباید تکرار شود
جلسه فوق العاده شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران به ریاست محسنی بندپی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، پورسیداقایی در جلسه فوق العاده شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران که در استانداری تهران در حال برگزاری است گفت: مطالعات خوبی در خصوص طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح با احتساب خط مترو  تهران به کرج، تهران دارای 11 خط خواهد بود.

وی در خصوص خطوط ریلی حومه ای اظهار داشت، اصولا منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت منطقی اشتباه بود  و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود.

محسن پورسیدآقایی افزود، خط مترو صادقیه به  کرج قرار بود بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود  و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان  است.

او تصریح کرد، اصل بر این است که افرادی که قصد ورود از شهرهای  حومه ای  نظیر کرج به تهران را دارند باید بطور مستقیم به مقصد برسند در حالیکه در حال حاضر  فرد  در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شده و مدام در حال تغییر ایستگاه است.

 معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری تهران تاکید کرد، نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود و اساسا طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران  که بصورت اکسپرس است مبتنی بر  تمام اصول علمی  حمل و نقل ریلی  در دنیا می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز