اتمام عملیات اورهال تجهیزات فنی و مهندسی مجموعه برج میلاد

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۰:۰۱
کد خبر: ۸۹۷۸۱۴
اتمام عملیات اورهال تجهیزات فنی و مهندسی مجموعه برج میلاد
عملیات اورهال تمامی بخش های فنی و سازه ای مجموعه برج میلاد و همچنین بازبینی و کنترل تمامی پیچ های نصب شده دکل آنتن این مجموعه همزمان با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در این مجموعه انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ برج میلاد یک نماد هویتی و یکی از شاخص ترین شاهکارهای توان مهندسی کشور بوده و حفظ و صیانت از این ارزش معنوی یکی از اصلی ترین برنامه های مدیریتی این مجموعه است

عملیات اورهال مجموعه برج میلاد  به روال هر ساله در تعطیلات ایام محرم انجام گرفت و در این ایام جمعی از مهندسان و کارشناسان فنی و نیروهای خدوم برج میلاد در ایام تعطیلات نسبت به اورهال مجموعه اقدام کردند تا در طول ایام سال، خدمات بهتری  به بازدیدکنندگان ارائه شود.

عملیات اورهال مجموعه شامل جنرال سرویس پست فوق توزیع ، ایجاد سه عدد دوربرگردان در بلوار فرهنگ و هنر مجموعه برج میلاد،ساخت استراحتگاه برای سربازان، تکمیل اتاق پرسنل نیروی انتظامی،اصلاح شیب بندی ورودی مرکز همایش ها، اصلاح بازشو ورودی پیاده رو مرکز همایشها،بند کشی بخش های زیرگذر، همکف و صفه برج، لایروبی و سرویس اساسی آبنماهای برج میلاد، بازبینی و کنترل تمامی اجزاء دکل آنتن برج میلاد، جنرال سرویس نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت (CCHP)، سرویس اساسی نورپردازی حرفه ای برج میلاد، سرویس اساسی سیستم های آتش نشانی از جمله اعلام حریق ،اطفاء حریق آبی و گازی، اورهال  ترانسفورماتورها،سرویس اساسی تمامی دیزل ژنراتورهای مجموعه، تعویض و تعمیر خطوط اصلی انتقال بخار برج میلاد، و ... است.

لازم به ذکر است که برج میلاد همواره پیشرو در پیاده سازی روش های مدرن نگهداری ساختمان از جمله نگهداری پیشگیرانه(PM)، آنالیز ارتعاشات و ترموگرافی (CM)  در مجموعه شهرداری تهران به شمار می رود.

 

cc8cec6a-5680-4b2d-9e74-c8c0bda5baa2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز