رئیس شورای شهرستان اسلامشهر خبر داد:

جاده دسترسی چیچکلو به میدان قائم در حال بازسازی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۱:۴۲:۲۸
کد خبر: ۸۹۷۹۹۷
جاده دسترسی چیچکلو به میدان قائم در حال بازسازی است
رئیس شورای شهرستان اسلامشهر گفت : جاده دسترسی محله چیچکلو به میدان قائم که از وضعیت بسیار ناگواری رنج می برد، به همت شهرداری اسلامشهر در حال بازسازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین اسدی، رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر که نقل کننده این خبر خوش برای مردم اسلامشهر است، ضمن گلایه از عملکرد دستگاه مربوطه در نگهداری راه های حریم اسلامشهر، بازسازی مسیرهای دسترسی پیرامون شهر را یک ایده خوب برای بهبود وضعیت ترافیک داخل شهر می داند.

به گفته این عضو شورای شهراسلامشهر، هم اکنون پروژه اصلاح و بازسازی این جاده با اعتباری حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان در حال اجراست و هم اکنون خاک برداری اولیه برای  اجرای پروژه پیش از آغاز فصل پاییز انجام شده است.

آن طور که رئیس شورای شهرستان اسلامشهر می گوید، اگر بازسازی این مسیر تکمیل شود، بخش قابل توجهی از ترافیک داخل شهر کاهش می یابد و پس از این اهالی محله های منطقه یک به ویژه شهرکهای توحید و انبیاء می توانند از همین مسیر برای دسترسی به میدان قائم استفاده کنند.

این نماینده مردم در شورای شهر، حضور یکی از واحدهای پرجمعیت دانشگاه آزاد و همچنین مناطق صنعتی شهر را یکی از عوامل پرتردد شدن این مسیر معرفی کرده و می گوید اگر این کار زودتر به اتمام برسد، در آینده نزدیک شاهد انتقال بخشی از بار ترافیکی مرکز شهر به این مسیر و کاهش رفت و آمدهای داخل شهر به ویژه برای اهالی محله های در دسترس خواهیم بود.

این عضو شورا با گلایه از اداره مربوطه در رسیدگی به جاده های واقع در حریم شهر، گفت که شهرداری اسلامشهر تاکنون هزینه های بسیاری برای اصلاح وضعیت راه های موجود در حریم شهر انجام داده اما ادارات ذی ربط نیز باید برای رفع اشکالات موجود آستین بالا بزنند و نسبت به جذب اعتبارات استانی و ملی برای انجام وظایف خود از همه توان استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز