افتتاح کتابخانه عمومی روستای لپه زنک بخش خاوران

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۲:۱۱
کد خبر: ۸۹۸۴۴۶
افتتاح کتابخانه عمومی روستای لپه زنک بخش خاوران
کتابخانه روستای لپه زنک در ساختمان دهیاری این روستا به مساحت ۱۳۵ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۷۰ میلیون ریال تجهیز و مورو بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری در آئین افتتاح این کتابخانه گفت : از دهیار و‌اعضای شورای اسلامی روستای لپه زنک تشکر میکنیم که این فرصت را فراهنم نمودند تا بار دیگر اصحاب فرهنگ و هنر دور هم جمع شوند.

حسن صفوی افزود : یکی از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری ،‌گسترش فرهنگ مطالعه است و به همین منظور در روستاهای مختلف شهرستان از جمله بخش خاوران جلساتی را با دهیاران محترم داشتیم که نتایج خوبی را در پی داشت و انشاالله تا دهه فجر جشنواره کتابخوانی را در شهرستان ری برگزار خواهیم کرد.

صفوی با اشاره به اینکه قریب به ۱۹۰۰ جلد کتاب به کتابخانه روستای لپه زنک اهدا شده است افزود ؛ این تعداد بسیار کم است و باید کتابهای ویژه کودکان را افزایش دهیم و در کنار آن اتاق کودک را نیز راه اندازی نماییم .

شایان ذکر است در آیین افتتاح کتابخانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری با اهدای لوح تقدیر از زحمات حسین توکلی دهیار روستای لپه زنک به جهت راه اندازی کتابخانه این روستا تقیر و تشکرکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز