کشاورزیان در حاشیه اکران فیلم سینمایی" متری شیش و نیم "

ایجاد فضای فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می گردد/ اتحاد بین هنرمندان می تواند موجب مطالبه گری شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۲۱:۳۵:۱۰
کد خبر: ۸۹۹۳۸۰
ایجاد فضای فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می گردد/ اتحاد بین هنرمندان می تواند موجب مطالبه گری شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قدس، در حاشیه اکران فیلم سینمایی" متری شیش و نیم " گفت : فضای فرهنگی هرچقدر بیشتر وجود داشته باشد باعث کاهش آسیب های فرهنگی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ کشاورزیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در حاشیه اکران فیلم سینمایی " متری شیش و نیم "  که به مناسبت روز ملی سینما برگزار شد اظهار کرد: سینما به هر ترتیبی یکی از هنرهای هفت گانه و انتقال دهنده مفاهیم بزرگ انسانی است.

وی افزود: ما هم  به عنوان متولی این امر فرهنگ و هنر در کشور لازم دیدیم این برنامه را تشکیل بدهیم‌.

کشاورزیان ادامه داد: ما با کمبودهای زیادی در شهرستان قدس مواجه هستیم که یکی از این کمبودها عدم وجود سینما است، بنده در این ده ماهی که در خدمت مردم شهرستان قدس بودم متاسفانه علی رغم پیگیری های بسیاری که انجام دادیم این امر مقرر نشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ستان قدس افزود: این مجموعه از سال ۸۹ شروع به ساخت کرد و پارسال به اتمام رسید و ما تحویل گرفتیم میلیاردها تومان هزینه شد اما هنوز اقدامی برای تجویز آن انجام نشد، این حق مردم شهرستان قدس است که از وجود یک سینما بهره ببرند.

وی تصریح کرد: فضای فرهنگی هرچقدر بیشتر وجود داشته باشد باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی افزود: تمام تلاشم را خواهم کرد که این امر محقق شود ما در جریان هستیم به  دلیل وضعیت بد اقتصادی با این کمبودها مواجه هستیم و امیداورم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی گفت: از هنرمندان و روسا و انجمن های فرهنگ و هنری واقعا تشکر می کنم که با تمام کم و کاستی هایی که دارند با انرژی پای کار هستند ‌و این نهمین اکران فیلم در شهرستان قدس بود.

کشاورزیان در پایان گفت: هنرمندان تاتر و سینما ارتباط خود را بیشتر کنند و باهم تعامل داشته باشند و دست به دست هم دهند و در برنامه اطلاع رسانی و شرکت کنند و اتحاد بین هنرمندان شهرستان می تواند موجب مطالب گری شود و این مطالبه گری از مسئولین اتفاقات خو‌بی را در شهرستان رقم می زند‌.

گفتنی است در حاشیه اکران فیلم سینمایی" متری شیش و نیم  و به مناسبت روز ملی سینما از هنرمندان تئاتر و سینما شهرستان قدس تجلیل شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز