مژده به اهالی فوتبال دوست شهرستان اسلامشهر :

انتقال باشگاه «سایپا» به اسلامشهر قطعی شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۱:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۸۸۰
انتقال باشگاه «سایپا» به اسلامشهر قطعی شد
با برگزاری نشستی در دفتر فرماندار اسلامشهر و امضاء تفاهم نامه توسط مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مدیرعامل باشگاه سایپا، فرماندار شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران انتقال باشگاه فرهنگی، ورزشی سایپا به اسلامشهرنهایی شد.

به گزارش خبرگزایر برنا استان تهران ؛ در این نشست که یونس اسدی مقدم دادستان، حسین طلا شهردار و قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر نیز حضور داشتند، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهردر سخنانی از آمادگی کامل شهرستان برای میزبانی از باشگاه سایپا خبردادو اظهار داشت: ورزشکاران اسلامشهر از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردارند و بی تردید با این انتقال شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعداد جوانان شهرستان خواهیم بود.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در اکثر رشته‌های ورزشی با استقرار این باشگاه در اسلامشهر زمینه لازم جهت شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان اسلامشهر و شهرستانهای جنوب غرب استان تهران در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، والیبال و... نیز فراهم می شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به علاقمندی نوجوانان و جوانان این شهرستان به رشته ورزشی فوتبال افزود: در حال حاضر ۲۵ بازیکن اسلامشهری در تیم‌های مختلف در لیگ برتر فوتبال و لیگ آزادگان مشغول بازی هستند و شصت مدرسه فوتبال نیز در اسلامشهر دایر است.

او با بیان اینکه مجموعه ورزشی هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر بخوبی می تواند ازمسابقات تیم فوتبال سایپا دربازیهای لیگ برتر میزبانی کند، ادامه داد: با آغاز برگزاری مسابقات تیم سایپا در اسلامشهر جوانان و نوجوانان فوتبال دوست این شهرستان از این تیم حمایت خواهند کرد.

مرسلپور بر ضرورت رفع برخی نواقص استادیوم هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر گفت: چمن این ورزشگاه با صرف هزینه نود میلیون تومانی در حال حاضر از کیفیت لازم جهت میزبانی از مسابقات تیم سایپا برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز