فرماندار شهرستان اسلامشهر:

ورزشکاران اسلامشهر از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردارند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۸:۳۸
کد خبر: ۸۹۹۸۸۱
ورزشکاران اسلامشهر از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردارند
مسعود مرسلپور با بیان اینکه، ورزشکاران اسلامشهر از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردارند گفت، بی تردید با این انتقال باشکاه سایپا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعداد جوانان شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در نشستی که با حضور حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، مصطفی مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، یونس اسدی مقدم دادستان  ،آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان و حسین طلا شهردار اسلام شهر برگزار شد، از آمادگی کامل شهرستان برای میزبانی از باشگاه سایپا خبر داد و گفت: ورزشکاران اسلامشهر از استعداد و ظرفیت بالایی برخوردارند و بی تردید با این انتقال شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعداد جوانان شهرستان خواهیم بود.

مرسلپور تصریح کرد: با توجه به فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا در اکثر رشته های ورزشی با استقرار این باشگاه در اسلامشهر زمینه لازم جهت شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان اسلامشهر و شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، والیبال نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به علاقمندی نوجوانان و جوانان این شهرستان به رشته ورزشی فوتبال افزود: در حال حاضر ۲۵ بازیکن اسلامشهری در تیم‌های مختلف در لیگ برتر فوتبال و لیگ آزادگان مشغول بازی هستند و شصت مدرسه فوتبال نیز در اسلامشهر دایر است.

فرماندار اسلامشهر، با بیان اینکه مجموعه ورزشی ۷ هزار نفری شهدای اسلامشهر بخوبی می تواند از مسابقات تیم فوتبال سایپا در بازیهای لیگ برتر میزبانی کند ادامه داد: با آغاز برگزاری مسابقات تیم سایپا در اسلامشهر جوانان و نوجوانان فوتبالدوست این شهرستان از این تیم حمایت خواهند کرد.

اودر پایان بر ضرورت رفع برخی نواقص استادیوم 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر گفت: چمن این ورزشگاه با صرف هزینه 90 میلیون تومانی در حال حاضر از کیفیت لازم جهت میزبانی از مسابقات تیم سایپا برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز