مروستی:

صدور مجوز فعالیت سمن‌ها یکپارچه‌سازی می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۷:۰۲
کد خبر: ۹۰۰۰۴۶
صدور مجوز فعالیت سمن‌ها یکپارچه‌سازی می‌شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به لزوم حمایت از سمن ها از یکپارچه‌سازی صدور مجوز فعالیت سمن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ فرزانه مروستی در جلسه مشارکت های سمن ها در کاهش مصرف مواد مخدر با اشاره به لزوم ارائه قانون برای فعالیت سمن‌ها اظهار داشت: به طور کلی هیچ قانونی در مورد سازمان‌های مردم‌نهاد نداریم و در حد آیین نامه است به همین سبب از قانون ثبت شرکت‌ها استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: باید جهت فعالیت بهتر سمن‌ها قانون تدوین شود البته لایحه‌ای به مجلس ارائه شده است که پیگیر آن هستیم

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران سپس بیان کرد: آیین نامه ای در سال ۹۵ برای فعالیت سمن ها وجود داشت که اجرایی نشده که امسال به تمام استانداری‌ها ابلاغ شده که این آیین نامه اجرایی شود.

مروستی گفت: ترکیب اعضای نظارت هم تغییر کرده و بر اساس آن از دستگاه‌های مرتبط دعوت می‌شود تا بر حسب فعالیت سمن ها در جلسات حضور پیدا کنند تا یکپارچه سازی در زمینه صدور مجوز فعالیت سمن ها ایجاد شود.

وی در پایان با اشاره به مرجع صدور مجوز خاطرنشان کرد: در میان وزیران این توافق بوده که صدور مجوز فقط باید از طریق وزارت کشور صورت گیرد و امید است روند فعالیت سمن ها از این طریق به شکل مطلوب پیش برود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز