اجرای فاز اول احداث باغ ایرانی در منطقه ۵

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۹:۳۷
کد خبر: ۹۰۱۸۶۹
اجرای فاز اول احداث باغ ایرانی در منطقه ۵
فاز اول احداث اولین باغ ایرانی در منطقه 5 با هدف ساماندهی و تعیین تکلیف باغات رها شده در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  فریدون حیدری شهردار منطقه از ساماندهی باغات رها شده در منطقه خبر داد و گفت : از اولویت های کاری منطقه ، تعیین تکلیف باغاتی است که می توان از آن ها برای استفاده منافع عمومی بهره گرفت و به طور جدی به دنبال این هستیم تا از تخریب آن ها جلوگیری کرده و با حفظ تک تک درختان منطقه ، فضایی مناسب برای تفرج شهروندان فراهم کنیم .

وی افزود : یکی از باغ هایی که شهرداری منطقه آن را به تملک خود در آورده ، تکه باغی به مساحت حدود 9 هزار متر مربع در خیابان الهی است که با 465 درخت سبز که به صورت مداوم  آبیاری ، علف کشی و نظافت می شوندکه در نظر داریم با حفظ درختان این باغ ، پس از انجام زیر ساخت های مناسب ، انواع گل و گونه های گیاهی در آن کاشت کرده و فضایی تفرجگاهی برای شهروندان مهیا کنیم .

حیدری گفت : در فاز اول اجرایی ، مقرر شد که زمین ضلع شرقی باغ حد فاصل دیوار کاه گلی خیابان دانش تجهیز شود و معاونت فنی وعمرانی منطقه در حال انجام فرایندهای زیر ساختی ، نصب آلاچیق و نقشه برداری است و پس از آن، طراحی کاشت گونه های گیاهی را اداره فضای سبز منطقه انجام می دهد.

شهردار منطقه ادامه داد: فاز دوم هم با حفظ تمامی باغات در سال آینده انجام می شود تا به عنوان فضای تفرجگاهی و عمومی در قالب باغ ایرانی ، شهروندان از آن بهره مند شوند.

 

photo_2019-09-23_11-12-13 (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز