زنگ شکوفه‌های باقرشهری امروز به صدا درآمد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۰:۰۱
کد خبر: ۹۰۱۹۴۶
زنگ شکوفه‌های باقرشهری امروز به صدا درآمد
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدیدبا حضور مدیران بخشی و شهری کهریزک و باقرشهر زنگ شکوفه های باقرشهری امروز به صدا درآمد و دانش آموزان پیش دبستانی شهر سال تحصیلی خود را آغاز کردند .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ در این مراسم که به همت آموزش و پرورش کهریزک در دبستان دخترانه پروین اعتصامی باقرشهر برگزار شد ، امام جمعه باقرشهر ریاست آموزش و پرورش کهریزک و معاونین ، شورای اسلامی کهریزک و باقرشهر ،فرمانده سپاه ناحیه روح الله حضور داشتند و زنگ مدرسه به دست این مدیران به صدا در آمد .

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر نیز در این مراسم حضور داشت و در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما گفت :شور و اشتیاق نونهالان پویا برای درس خواندن و عزم جدی آنها در مصداق این جمله از امام راحل(ره) است که فرمودند آینده این مملکت را دبستانی ها می سازند و امید ما به شما دبستانی هاست. این همه شور و اشتیاق و استعداد دانش آموزان در واقع بار مسئولیت مسئولان آموزش و پرورش است که هم در تعلیم وظیفه دارند وهم در تعلم .

من امیدوارم با همت همه مسئولان راه تحصیل و تهذیب برای نونهالان هموار باشد .

شهردار باقرشهر ،مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را همیار و همراه آموزش و پرورش دانست و گفت در بسیاری از موارد حتی خارج از حیطه موظفی سعی داشته ایم در کنار دوستان خوب آموزش و پرورش باشیم و در حد توان در حل مشکلات کنارشان باشیم و این را دغدغه و وظیفه فرهنگی خود می دانیم که قطعاً باقیات الصالحات نیز هست .

در این مراسم مدیریت دبستان پروین اعتصامی با اهدای هدایایی از زحمات و همیاری شهردار باقرشهر و امام جمعه تقدیر کرد .

امام جمعه باقرشهر حضرت آیت الله سید احمد موسوی طی سخنانی با تاکید بر فریضه تحصیل ،علم و دانش را محکم ترین و مهمترین نردبان رسیدن به علوم دینی دانست و ابراز امیدواری کرد همه معلمان هم آنقدر، به تعلیم دانش آموزان اهمیت میدهند به تعلم آنها نیز اهمیت بدهند.

در این برنامه افضلی نیا ،ریاست آموزش و پرورش نیز باتقدیر از حضور مسئولان ،سال پرباری را برا دانش آموزان آرزو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز