نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه ام البنین در منطقه شهر ری

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۹۰۲۱۳۶
نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه ام البنین در منطقه شهر ری
دبستان دخترانه ام البنین در منطقه شهر ری که با همت شرکت ساختمانی معلم از شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت مورد بازسازی و تجهیز کامل قرار گرفته است با بازگشایی مدارس در روز اول مهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران؛ در این مراسم که مهدی نیکدل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، امید علیجانی مدیرعامل شرکت ساختمانی معلم و مدیر و معلمان این مدرسه حضور داشتند، زنگ آغاز سال تحصیلی توسط نیکدل زده شد و دانش آموزان در یک فضای آموزشی مناسب، اولین روز مدرسه خود را آغاز کردند.

دبستان ام البنین که در منطقه دولت آباد شهرری واقع شده، در سال 1364 تاسیس شده و جزو ساختمان‌های فرسودۀ این منطقه محسوب می‌شد.

طی این عملیات که کمتر از 1 ماه به طول انجامید، بررسی و اصلاح تاسیسات مکانیکال و الکتریکال، تهیه و نصب سیستم‌های نوین گرمایشی و روشنایی، اصلاح و بهسازی پوشش کف و دیوارها، بازسازی و بهبود نمای ساختمان، بهسازی پله‌ها، تعویض درها، نصب پنجره‌های UPVC، بهبود وضعیت عمومی ساختمان، محوطه سازی، اجرای دکورهای جدید، اجرای کفپوش ایمن در حیاط، تامین میز و نیمکت جدید، ایزوگام پشت بام و تجهیز کتابخانه با همت و تلاش شبانه روزی  تیم‌های متخصص در گروه ساختمانی معلم انجام گرفته است.

بخشی از هزینه بازسازی و تجهیز این مدرسه با کسر یک روز از حقوق کارکنان شرکت ساختمانی معلم تامین شده است.

در مراسم صبحگاهی که با شور و شوق دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی در مدرسه نوسازی و تجهیز شده همراه بود، نیکدل و علیجانی در سخنانی کوتاه، سال تحصیلی موفقی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور آرزو کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز