در آبفای منطقه۶- شهرری برگزار شد؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ری

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۹۰۲۹۱۵
گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ری
حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه6- شهرری در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از زحمات و تلاش های جهادی مدیران و کارکنان شرکت تقدیرکرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ روز گذشته یه مناسبت سومیین روز از هفته دفاع مقدس، مراسمی با حضور حسن حقیقی مدیرعامل، معاونان، ،مدیران، روئسای قسمت ها و ادارات و کارشناسان مسئول بخش های مختلف شرکت برگزار شد و یاد سال های جنگ و جهاد و حماسه افرینی ها و دلاورمردی های ایثارگران و رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد.

در این مراسم پس از قرائت دعای زیارت عاشورا، حجت الاسلام و المسلمین رضایی، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ری سخنانی در خصوص روزهای خاطره انگیز دفاع از دین و وطن و پاسداری از حریم ولایت و رهبری ایراد کرد.

در ادامه این مراسم حسن حقیقی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس طی سخنانی گفت: امنیت و آرامش کنونی در کشور مدیون و مرهون رشادت ها و ایثارگری های مردان و زنان مجاهدی است که با بذل جان و اهدای خون پاک خود درخت اسلام و انقلاب راآبیاری کردند تا ما اکنون با آرامش در کنار هم جمع شویم و به کار و خدمت بپردازیم.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس به تشریح و تبیین برنامه ها و فعالیت های شرکت در روزها و ماه های آینده پرداخت و با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی از برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته جهت برپایی دو موکب برای استقبال و پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی تهران خبر داد و از مدیران و کارکنان شرکت خواست تا با بسیج کامل امکانات جهت شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی هر چه بهتر و شایسته تربه زائران حرم حضرت عبدالعظیم و جاماندگان اربعین حسینی تهران آماده شوند.

حقیقی در پایان با اشاره به شرایط و وضعیت با ثبات و خوب شرکت در حوزه ها و بخش های مختلف و برشمردن بخشی از دستاوردهای شرکت در یک سال گذشته  از تمامی مدیران و کارکنان شرکت در ایجاد و استمرار این شرایط قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز