دعوای نقوی حسینی و کریمی قدوسی بالا گرفت

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰:۴۹
کد خبر: ۹۰۵۳۴۱
دعوای نقوی حسینی و کریمی قدوسی بالا گرفت
نماینده مردم ورامین به اظهارات کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، درباره رای در کمیسیون امنیت ملی مجلس پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران؛ در پی سخنرانی کریمی قدوسی در مسجد ولیعصر عج باقراباد قرچک در خصوص رای نقوی حسینی به فلاحت پیشه در انتخاب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، نقوی حسینی پاسخ وی را داد.

کریمی قدوسی در این سخنرانی مدعی شد، نقوی حسینی به جای رای به ذوالنوری نماینده قم به فلاحت پیشه رای داد و نمایندگان اصلاح طلب عضو کمیسیون، هم به نقوی برای کسب سخنگویی مجلس رای دادند.

کریمی قدوسی در این جلسه گفت که نقوی حسینی برای کسب سخنگوی این کمیسیون، مورد حمایت اصلاح طلبان بوده است.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی به نقوی رای دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: نقوی در مورد اصالت ایرانی بودن من، به بنده جفا کرد.

در این خصوص نقوی حسینی در صفحه رسمی خود در اینستا گرام در پاسخ به کریمی قدوسی گفت: در انتخابات هیئت رئیسه مجلس، آقای ذوالنوری برخلاف مشی نمایندگان ولایی به لاریجانی رای داد و برای او تبلیغ کرد، به همین دلیل به او گفتم که من در کمیسیون به شما رای نمیدهم و ندادم بنابراین اقدام من کاملا انقلابی و اصول گرایانه بود.

همه اصولگرایان کمیسیون به اتفاق به سخنگویی من رای دادند ، از ۲۲ رای ۱۹ رای اوردم و رقیب من که یک اصلاح طلب بود ۳ رای اورد، بنابراین نیازی به اینگونه زدوبندها نداشتم.

رفتار و اقدام انقلابی یک نماینده نیازمند تایید کسی نیست؛ همین هفته وقتی لاریجانی به آقای پژمان فر حمله کرد فقط من از او در مقابل لاریجانی دفاع کردم ، بقیه مدعیان سکوت کردند.

انقلابی در این صحنه ها شناخته می‌شود.

نظر شما