استاندار تهران در مراسم صبحگاه مشترک ناجا:

تجهیز نیروی انتظامی در استان به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم/ تقدیم سیزده هزار شهید نیروی انتظامی بیانگر تعهد این نیرو به نظام مقدس است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۲:۲۴
کد خبر: ۹۰۷۸۲۶
تجهیز نیروی انتظامی در استان  به وسایل روزآمد را در دستور کار داریم/ تقدیم سیزده هزار شهید نیروی انتظامی بیانگر تعهد این نیرو به نظام مقدس است
مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با حضور محسنی بندپی و جمعی از مسئولان صبح امروز در ستاد فرماندهی ناجا غرب استان در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، محسنی بندپی در مراسم صبحگاه مشترک ناجا در غرب تهران گفت، حفظ  امنیت جامعه یکی از شاخص های توسعه یافتگی است و کشوری می تواند در این  مسیر  قرار گیرد که امنیت پایدار را در جامعه محقق کند.

وی افزود،  اقتدار امروز کشور در منطقه به برکت مجاهدت های تمامی قوای نظامی و انتظامی و امنیتی  است.

بندپی اظهار کرد، نیروی انتظامی کشور در کنار ایجاد امنیت دارای وظایف متعددی است که علاوه بر کارکردهای امنیتی و وظایف  اجتماعی را نیز  شامل می شود.

وی گفت، امروز نیروی انتظامی با برخورد به هنگام با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه موجبات افزایش اعتماد شهروندان را فراهم کرده است.

استاندار تهران تاکید کرد، اگر امروز افزایش ظرفیت معتادین متجاهر از پنج هزار نفر به هفده هزار در استان  را شاهدیم این امر ناشی از کارکردهای مثبت نیروی انتظامی است، مردم نیروی انتظامی را جزئی از خانواده خود می دانند و این امرناشی از ایجاد  اعتماد عمومی  از سوی این نیرو است.

بندپی با بیان اینکه، تقدیم سیزده هزار شهید نیروی انتظامی بیانگر تعهد این نیرو به نظام مقدس است یادآور شد، نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط امنیت داخلی کشور را تأمین کرده اند حرکتی رو به جلو داشته است.

او در پایان گفت، ارتقای ساختار تشکیلاتی تحقق پلیس هوشمند که لازمه آن تجهیز نیرو به فناوری های پیشرفته و روز آمد است را در دستور کار داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز