فرماندار شهرستان فیروزکوه:

آسیب شناسی شعبه های اخذ رای ضروری است

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۲:۳۸
کد خبر: ۹۰۷۹۳۱
آسیب شناسی شعبه های اخذ رای  ضروری است
مهدی یوسفی جمارانی گفت: قبل از برگزاری انتخابات ، ارزیابی ظرفیت ها و امکانات شعبه های اخذر رای از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، مهدی یوسفی جمارانی در جلسه هماهنگی انتخابات مجلس شورای اسلامی فیروزکوه که با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان برگزار شد، گفت: باید از تمام ظرفیتهای موجود در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات استفاده کرد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات تمام دستگاههای اجرایی دولتی موظف هستند با عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند تا در روند برگزاری انتخابات با مشکل کمبود امکانات روبه رو نشود.

او با اشاره به شرایط خاص اقلیمی فیروزکوه گفت: حوزه انتخابیه فیروزکوه با سایر حوزه های انتخاباتی در استان تهران متفاوت است و با توجه به اینکه انتخابات مجلس در اسفند ماه برگزار می شود می توان از این حوزه بعنوان یکی از سردترین حوزه انتخابیه کشور نام برد.

وی افزود: قطعا نا مساعد شدن شرایط جوی  مشکلاتی برای تردد در شعبه های اخذ رای روستایی  بوجود خواهد آورد که می بایست دستگاه های خدمات رسان برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر جهت رویایی با شرایط بحرانی آمادگی کامل داشته باشند.

فرماندار  تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان آب ، برق، گاز و تلفن همراه و ثابت می بایست  نسبت به آمادگی و اتخاذ تصمیمات لازم در روز انتخابات اقدام کنند.

جمارانی گفت : با توجه به استقرار کاربران رایانه در شعبه های اخذ رأی و سامانه جامع انتخابات  ، ضرورت تامین و پایداری زیر ساخت های ارتباطی و برق ضرورت دارد  وهیچ گونه خللی نباید در روند برگزاری انتخابات بویژه در بخش برق ومخابرات ایجاد شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز