ویژه ستاد اربعین شهرستان ری؛

هماهنگی بخشداران ری و کمیته های ستاد اربعین برای میزبانی از جاماندگان اربعین

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۸:۲۶
کد خبر: ۹۰۸۴۰۳
هماهنگی بخشداران ری و کمیته های ستاد اربعین برای میزبانی از جاماندگان اربعین
سومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری با حضور فرماندار ری و رییس ستاد و اعضای کمیته ستاد اربعین و بخشداران در محل فرمانداری ری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سومین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان ری با حضور احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و رئیس ستاد اربعین شهرستان ری و مسئولان کمیته های این ستاد برگزار شد.

سجاد برنجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری و جانشین ستاد اربعین در ابتدای این جلسه اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته همه کمیته های ستاد اربعین آماده میزبانی از زائران جاماندگان اربعین هستند.

وی افزود: جلسه امروز  با موضوع هماهنگی میان کمیته ها و فعالیت آنها تشکیل شده تا با هماهنگی بیشتر کمیته ها برنامه پرشور و شایسته ای با حضور باشکوه عاشقان اباعبدالله برگزار کنیم.

برنجی گفت: جاماندگان اربعین به نیت ثواب زیارت سیدالشهدا(ع) به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مشرف می شوند ما نیز باید سعی کنیم با ارائه خدمات مطلوب، خدمتگذار شایسته و صدیقی برای زائران باشیم.

در ادامه جلسه مسئولان کمیته های ستاد به بیان اقدامات خود پرداختند و در انتها بخشداران نیز اقدامات محدوده بخش خود را بیان کردند.

مهدی مجیدی بخشدار کهریزک و مسئول کمیته هماهنگ کننده و نظارت بر پشتیبانی محورهای مواصلاتی بخش کهریزک ستاد اربعین ری گفت: همزمان با روز اربعین در بخش کهریزک از قلعه شیخ تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) مراسم پیاده روی برگزار می شود.

وی افزود: در پی پیشنهادی که داشتیم ضلع جنوبی آستان برای اقامه نماز جماعت مهیا می شود تا زائرانی که از سمت جنوب شهرستان وارد شده و یا قصد خروج دارند در نماز جماعت شرکت کنند.

مجیدی با بیان اینکه پنج ایستگاه صلواتی در طول مسیر کهریزک جانمایی می شود، گفت: با هماهنگی های انجام شده با اتوبوسرانی، در ضلع جنوب حرم اتوبوسها مستقر می شوند و زائران را به بخش کهریزک منتقل می کنند.

صادقی بخشدار قلعه نو و مسئول کمیته هماهنگ کننده و نظارت بر پشتیبانی محورهای مواصلاتی بخش قلعه نو ستاد اربعین ری گفت: تمهیدات لازم برای پیاده روی زائران در این بخش اتخاذ شده و دهیاران ایستگاه های صلواتی و سرویس بهداشتی در طول مسیر تعبیه می کنند.

وی افزود: غرفه مادر و کودک نیز برای استراحت مادران و کودکان آنها برپا می شود همچنین نذر فرهنگی کتاب به منظور ارائه خدمات فرهنگی انجام می شود.

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی و مسئول کمیته هماهنگ کننده و نظارت بر پشتیبانی محورهای مواصلاتی بخش مرکزی ستاد اربعین ری گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم با همه کمیته ها همکاری داریم تا خدمات شایسته ای به زائران ارائه دهیم.

وی با اشاره به مشارکت ۲۰۰ نفری در نذر پاکیزگی سال گذشته گفت: امسال نیز در نظر داریم نذر پاکیزگی را به منظور فرهنگ سازی درخصوص رعایت پاکیزگی شهر و همچنین کمک به کارگران شهرداری انجام دهیم.

فکوریان با بیان اینکه هشت ایستگاه صلواتی در محدوده بخش مرکزی تدارک دیده شده است، گفت: موکب بزرگی با عنوان فرهنگ عاشورایی در ابتدای مسیر همچنین غرفه مادر و کودک نیز در طول مسیر جانمایی کرده ایم.

در پایان جلسه احکام مسئولان کمیته ها از سوی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز