آغاز احداث پل رو گذر شهرک صنعتی پرند

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۰۸۷۰۸
آغاز احداث پل رو گذر شهرک صنعتی پرند
پل رو گذر شهرک صنعتی پرند به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مهدی توانا، مدیر شهرک صنعتی صنعتی پرند گفت: سالها یک نقص بزرگ در دسترسی به شهرک صنعتی پرند، آزار دهنده کارکنان و مراجعان به این شهرک بزرگ و بنامِ کشور بود؛ با وجود دو محور مواصلاتی اصلی کشور (اتوبان ساوه و جاده ساوه) در حاشیه این شهرک صنعتی، نیاز به احداث یک طرح هندسی اختصاصی و پل روگذر برای تردد هزاران خودرو که روزانه به این محل تردد می کنند، شدیدا به چشم می خورد. البته شرکت عمران شهر جدید از ابتدا در طراحی و شهرسازی خود این امر را دیده بود اما بدلیل عدم محوریت برنامه ها به نفع اشتغال، از اولویت خارج بود.

وی افزود: حدود ۱۲ سال این مطالبه وجود داشت و متاسفانه هزینه مادی و معنوی زیادی بدوش کارگران زحمت کش این شهرک ایجاد کرد، تا بنام سال رونق تولید و با پیگیریهای انجام شده، این پل روگذر با عرشه فلزی با دو دوربرگردان استاندارد، بزودی احداث می گردد تا موجب سهولت  تردد و دسترسی ایمن  و آسان به شهرک صنعتی پرند از نواحی مسکونی، علی الخصوص شهر جدید پرند و بالعکس و جلو گیری از  ترافیک و حوادث احتمالی گردد؛ این گام شرکت عمران را در جهت رونق تولید شهر جدید پرند مثبت ارزیابی می کنیم.

توانا ادامه داد: ارزش قرارداد این پروژه ۹۴ میلیارد ریال می باشد که از ماه جاری کار تجهیز کارگاه آن آغاز گردیده و بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

وی گفت : با توجه به چندین جلسه کارشناسی که با شرکت عمران شهر جدید پرند انجام داده ایم، بزودی خبر نهایی شدن تفاهم نامه فی مابین شرکت عمران و شهرک صنعتی پرند اعلام خواهد شد تا گامهای بلندتری برای ساماندهی اشتغال منطقه برداشته شود.

شهرک صنعتی پرند دارای حدود هزار هکتار مساحت در جنوب شهرجدید پرند است، و تا کنون دوازده هزار نفر اشتغال مستقیم در خود دارد،  این شهرک صنعتی در سه فاز عملیاتی شده و در مجاورت جاده قدیم تهران- ساوه  قرار گرفته و کارخانه های مهم کشور و مراکز تولیدی متعددی را در خود جای داده است.

 

photo_2019-10-08_00-05-42

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز