شورای شهر در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی گام برمی دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۷:۲۹
کد خبر: ۹۰۹۲۸۲
شورای شهر در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی گام برمی دارد
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: شورای شهر در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی گام برمی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی  در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس با حضور شهردار ، فرمانده انتظامی شهرستان قدس و رییس کلانتری ها و معاونت نیروی انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک این مناسبت به تمامی نیروهای انتظامی به عنوان خدمتگزاران، بیان داشت: در جهت حفظ منزلت جایگاه نیروی انتظامی بهره می‌گیرم از فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «نیروی انتظامی باید اقتدار، عزت نفس، رحمت و مهربانی داشته باشد.» ما به‌عینه این ویژگی‌ها را در نیروی انتظامی شهرستان قدس شاهد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قدس با اشاره به جایگاه ویژه نیروی انتظامی در تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری، تصریح کرد: شورای شهر هم به نوبه خود در رابطه با پیشبرد اقدامات پلیس و لوایحی که مربوط به نیروی انتظامی بوده است از هیچ مساعدتی دریغ نمی‌کند و تمامی این لوایح با رای هر ۹ نفر عضو شورا به تصویب می‌رسد تا هیچ کاری که مربوط به حفظ امنیت و آرامش شهروندان است بر زمین نماند.

 چناقچی خطاب به فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی، اظهار داشت: اینکه می‌توانیم در آرامش به مردم خدمت کنیم زیر سایه امنیتی است که شما ایجاد کرده‌اید، از این رو به عنوان خادمین ملت دست شما را به خاطر زحمات خستگی‌ناپذیر و خدمت به مردم شریف ایران می‌فشاریم.

رئیس شورای اسلامی شهرقدس بیان داشت: در راستای توجه به شعار سال جاری نیروی انتظامی مجموعه مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قدس به زودی معابر و گذرگاه های شهرستان قدس را مجهز به دوربین های ترافیکی می کند.

چناقچی تصریح کرد: در ۲۳ نقطه از سطح شهرستان قدس دوربین ترافیکی در حال نصب است و این اقدام کمکی برای پلیس راهور شهرستان قدس خواهد بود.


 

نظر شما