رئیس هیات هاکی استان تهران:

تقویت زیرساخت های هاکی چمنی استان تهران در افق چشم انداز ۲۰۲۳/ تاکید بر سند چشم انداز ۵ ساله هاکی

۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۱:۳۸
کد خبر: ۹۱۰۷۶۸
تقویت زیرساخت های هاکی چمنی استان تهران در افق چشم انداز ۲۰۲۳/ تاکید بر سند چشم انداز ۵ ساله هاکی
دکتر مسعود مختاری از تامین و تقویت زیرساخت های هاکی چمنی استان تهران در چشم انداز سند راهبردی ۵ ساله هاکی خبرداد و در گفتگویی سیاست های پیش روی هیات در تحقق اهداف هاکی تهران تا افق ۲۰۲۳ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ دکتر مسعود مختاری در سخنانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در تقویت زیرساخت های لازم  برای دستیابی به اهداف تعیین شده تا افق ۲۰۲۳ از تدوین برنامه ای مدون در این راستا سخن گفت و اذعان کرد : تامین حداقل ۲ زمین چمن استاندارد هاکی دراستان تهران به عنوان پایلوت ِ توسعه این ورزش کلید خورده است و امیدواریم بزودی شاهد فعالیت اولین زمین چمن استاندارد هاکی در شهر قدس باشیم .

وی با بیان اینکه موفقیت هاکی چمنی مستلزم فراهم شدن امکانات و زیرساخت های لازم می باشد تصریح کرد : اگر زیرساخت‌های چمن استاندارد هاکی در کشور فراهم شود میتوانیم با تامین امکانات و فضای مناسب در مراکز استانها به این سمت و سو حرکت کنیم.

رئیس هاکی پایتخت در ادامه گفت : یکی از برنامه‌های مهم در سند راهبردی پنج ساله هاکی استان تهران پیگیری تامین و اختصاص زمین های چمن استاندارد برای تهران بوده که در این خصوص نیز مذاکراتی با بخش خصوصی انجام و از سوی مسولین استان و وزارت ورزش قول های مساعدی داده شده است.

 دکتر مسعود مختاری در پایان با اشاره به اینکه هاکی یک رشته ورزشی بسیار مفرح بوده و هاکی چمنی باید همانند هاکی سالنی تقویت گردد گفت :مراکز استانهای کشور باید قطب هاکی استان باشند و این میسر نمیشود مگر با تدوین برنامه ای بلند مدت برای تحقق این امر تا بتوان علاوه بر توسعه این ورزش در سطح استان علاقمندان بیشتری را جذب این رشته ورزشی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز