رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۱۸۷ سارق، زورگیر و محکوم فراری در پایتخت

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۷:۱۹
کد خبر: ۹۱۰۹۸۷
دستگیری ۱۸۷ سارق، زورگیر و محکوم فراری در پایتخت
رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 187 سارق، زورگیر و محکوم فراری در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه با تلاش همکارانم در پلیس آ‌گاهی پایتخت مرحله چهارم طرح کاشف به منظور مبارزه با سارقان و باندهای سرقت در تهران بزرگ کلید خورد، بیان داشت: بعد از یک ماه کار اطلاعاتی ماموران پلیس آ‌گاهی تهران بزرگ در 48 ساعت گذشته در ماموریتی منسجم موفق شدند 187 سارق، زورگیر و محکوم فراری را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در این مرحله از طرح 47 باند سارقان، زورگیران و محکومان فراری شناسایی و منهدم شد.  باندهای منهدم شده شامل 11 باند سرقت به عنف از جمله زورگیری، کیف‌قاپی و سرقت تحت عنوان مأمور، 15 باندسرقت منزل و اماکن و 10 باند سرقت خودرو و لوازم داخلی آن ، 2 باند جعل و کلاهبرداری و یک گروه سارقان مسلح و 12 محکوم فراری از جمله باندهای منهدم شده و افراد دستگیر شده در این طرح هستند.

وی گفت :  119 نفر از افراد دستگیرشده دارای سوابق قبلی هستند که در مجموع تاکنون به 3 هزار فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: تعدادی سلاح جنگی و 180 قبضه سلاح سرد از دستگیرشدگان کشف شد. اعضای یک باند سارقان خودرو که با روش سند نمره فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند که این افراد در بازجویی های صورت گرفته به 44 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

وی گفت : یکی از سارقان موتورسیکلت که در طرح کاشف 4 شناسایی و دستگیر شد به 200 فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد؛ وی برای فروش موتورهای مسروقه‌اش با 3 مالخر همکاری داشته که دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی در خصوص پرونده دختر 21 ماهه‌ای به نام زهرا که در محله قلعه‌ نو شهرری مفقود شده، گفت: مأموران پلیس آگاهی پایتخت در حال پیگیری این پرونده هستند و تلاش همکارانم کماکان ادامه دارد و سرنخ‌های جدیدی در اختیار پلیس قرار گرفته که بحث ربایش را رد می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز