سرپرست شهرداری پرند خبر داد:

تشریح برنامه ها و تمهیدات شهرداری پرند جهت برگزاری مراسم پر شور اربعین حسینی

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۳:۴۸
کد خبر: ۹۱۱۰۵۰
تشریح برنامه ها و تمهیدات شهرداری پرند جهت برگزاری مراسم پر شور اربعین حسینی
روح اله حسنی، از برنامه و تمهیدات در نظر گرفته شدۀ شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند جهت برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، روح اله حسنی با اشاره به اینکه ۴ دستگاه اتوبوس جهت خدمات رسانی به زُوارِ اباعبدالله الحسین علیه السلام در پیاده روی اربعین به مرز خسروی اعزام شدند، تصریح کرد: این ۴ دستگاه اتوبوس خدمات خود را جهت جابه جایی زائرین تا پایان روز اربعین از مرز خسروی تا خاک نجف انجام خواهند داد.

سرپرست شهرداری پرند در ادامه یادآور شد: چهارشنبه 17 مهر ماه نیز 8 دستگاه اتوبوس جهت انتقال رایگان زائرین شهر پرند برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

مهندس حسنی در ادامه به اجرای طرح اعزام رایگان زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران به همت اداره امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و استقبالِ بی نظیر و خوب شهروندان پرند از این طرح اشاره کرد و گفت: مطابق برنامه سال های گذشته، امسال نیز طرح ثبت نام از شهروندان جهت اعزام رایگان زائرین به مرز مهران برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را اجرا کردیم که شهروندان با ارائه مدارک خود به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری پرند ثبت نام نمودند و اعزام شدند.   

سرپرست شهرداری پرند با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح، تصریح کرد: در این طرح برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم بین تمامی ارگان های مربوطه، جهت خدمات دهی به زائران اربعین حسینی صورت گرفت و تمهیداتی همچون ارائه میان وعده و شام به زائرین جهت رفاه حال آنها، در نظر گرفته شد.

مهندس حسنی با اشاره به نحوه برگزاری مراسم سوگواری روز اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: مراسم پیاده روی نمادین روز اربعین از ساعت 9:30 صبح روز شنبه 27 مهر ماه برگزار خواهد شد و در ابتدای مراسم، پیاده روی از مسجد جامع امام علی (ع) آغاز و با طی مسیر میدان امام خمینی (ره) به گلزار شهدای گمنام ختم می شود.

سرپرست شهرداری پرند با بیان اینکه 3 ایستگاه صلواتی در روز اربعین برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: جهت ارائه خدمات به عزاداران روز اربعین 3 ایستگاه صلواتی در مقابل مسجد جامع امام علی (ع)، میدان امام خمینی (ره) و گلزار شهدا بر پا می شود.

مهندس حسنی در پایان تأکید کرد: جهت ایاب و ذهاب مهرنشینان پرند در روز اربعین نیز در مقابل هر مسجد یک دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است که ساعت 9 صبح روز اربعین از درب مساجد به سمت مسجد جامع و پس از پایان مراسم نیز از گلزار شهدا به سمت مساجد عزاداران را منتقل خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز