با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

دوازدهمین جلسه ستاد بودجه سال ۱۳۹۹ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۶:۳۳
کد خبر: ۹۱۱۷۱۵
دوازدهمین جلسه ستاد بودجه سال ۱۳۹۹ برگزار شد
دوازدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به ریاست دکتر محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان و روسای سازمان‌های وابسته در محل سازمان مذکور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این جلسه علی‌حیدر نوری رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان مذکور گزارشی از منابع و مصارف لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کک کشور ارایه کرد و اظهار داشت: توجه به طرح‌های اولویت‌دار، تدوین بودجه سال اینده بر اساس محورهای اصلاحات ساختاری و اختصاص منابع حاصل از واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مورد توجه جدی خواهد بود.

گزارش مذکور حاکی است که در این جلسه همچنین حمید امانی همدانی رییس امور صنعت، معدن، بازرگانی و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی در مورد یارانه کالاهای اساسی در سال ۱۳۹۹ ارایه کرد.

بر پایه این گزارش، در ادامه جلسه دکتر حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور هم نکاتی را در مورد تنظیم بازار و مدیریت قیمت دارو ارایه و نکاتی را هم در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان عنوان کرد.

گزارش مذکور حاکی است که در این جلسه، تعدادی از معاونان، مدیران و کارشناسان سازمان، دیدگاه‌های کارشناسی خود را ارایه کردند.

 

 

نظر شما