از سوی شهرداری اندیشه انجام شد؛

اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین حسینی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۳:۱۱
کد خبر: ۹۱۲۲۸۸
اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین حسینی
سازمان حمل و نقل شهرداری اندیشه در اقدامی ١٠ دستگاه اتوبوس را برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به مرزهای کشورمان در مهران اعزام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ طی مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ۱۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری  جهت انجام خدمت رسانی و رفع مشکلات رفت و آمدی زائرین اربعین  حسینی اعزام شد.

مهندس بهروز کاویانی شهردار شهراندیشه در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و ابراز خرسندی از شور و شعور حسینی و حضور با شکوه و بزرگ شیعیان اسلام برای تجدید بیعت با امام حسین وشرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت : شهرداری اندیشه نیز به مانند دیگر شهرهای استانهای کشور با توجه به تمهیداتی که برای تسهیل در رفت و آمد زائران توسط مسئولین بالاتر گرفته شده است ۱۰ دستگاه اتوبوس را برای خدمت رسانی به زائرین به مرزهای کشور اعزام کرد.

وی اضافه کرد : این ۱۰ دستگاه طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی و مردم عزیز اعزام شد تا انشالله شهرداری  ومردم اندیشه نیز در ثواب این حرکت بزرگ شیعیان سهیم باشند.

مهندس بهروز کاویانی اضافه کرد :سعی شده در راستای اعزام این اتوبوسها از رانندگان مجرب و با تجربه استفاده شود تا مبادا مشکلات و خطراتی برای مسافران ایجاد گردد.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: اربعین امام حسین (ع) یکی از بزرگترین مراسمات شیعیان اسلام است که چند سالی است که شاهد موج جهانی برای حضور در این واقعه بزرگ هستیم و از تمام کشورهای جهان در این تجمع  بزرگ مذهبی حضور پیدا می نمایند و امیدواریم بتوانیم خدمت گذار خوبی برای نشان دادن واقعی این اتفاق بزرگ و همایش جهانی باشیم و سهم خود را برای امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش ایفا کنیم .

photo_2019-10-15_09-53-17

نظر شما