جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار نسیم شهر برگزار شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۳:۱۳
کد خبر: ۹۱۴۳۶۷
جلسه شورای معاونین به ریاست شهردار نسیم شهر برگزار شد
شورای معاونین به ریاست شهردار نسیم شهر تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شهردار نسیم شهر در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی منسجم در راستای افزایش درآمد شهرداری گفت: مجموعه شهرداری می بایست در جهت افزایش بودجه به درآمدهای پایدار پیش برود و تنها منابع ارزش افروده را در برنامه ها و هزینه کرد خود لحاظ نکند.

عباس شوندی بیان داشت: تمامی برنامه ها، پروژه ها و اقدامات عمرانی در نواحی مختلف شهر به صورت برنامه ریزی شده با اولویت بندی از سوی حوزه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری مورد بررسی قرار گیرد و در مناطق مختلف شهر به خصوص مناطق منفصل و کم برخوردار ، زیرساخت های مهم تعریف گردد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری و تلاش و جدیت در اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: پروژه هایی که در اولویت کار قرار داشته و برای دهه فجر امسال مد نظر قرار گرفته اند ، می بایست با سرعت عمل و دقت و حفظ کیفیت از سوی پیمانکاران مربوطه و با نظارت معاونت امور زیربنایی آماده سازی شوند.

 شهردار نسیم شهر ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان گرامی و با توجه به پیگیری فرماندار شهرستان بهارستان و اعضای شورای اسلامی شهر توانسته ایم در نقاط مختلف سطح شهر پارکینگ های عمومی را تامین کنیم که در تلاشیم این پارکینگ ها را فنس کشی و مجهز نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز