رییس شورای اسلامی شهر کهریزک:

درخشش قهرمانان ورزشی کهریزک نتیجه ترسیم افق روشن ورزش شهر است

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۸:۵۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۴۶۸۳
درخشش قهرمانان ورزشی کهریزک نتیجه ترسیم افق روشن ورزش شهر است
امیر هادی نژاد رییس شورای اسلامی شهر کهریزک فرا رسیدن روز تربیت بدنی را به تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شهر کهریزک تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک با اشاره به اهمیت نقش ورزش در زندگی فردی و اجتماعی گفت: آرامش، آسایش، سلامتی و تندرستی پیامدهای مثبت ورزش در زندگی روزمره افراد هستند و جایز نیست به سبب داشتن گرفتاری های عادی روزانه، از آثار مثبت و پایدار ورزش در ایجاد روحیه ای شاداب، سرزنده و حرکت آفرین به سوی موفقیت ها غافل شویم.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: اعضای شورای اسلامی و مدیریت شهری کهریزک همواره به توسعه و رونق ورزش به ویژه ورزش همگانی دربین شهروندان توجه خاصی داشته اند و اکنون درخشش ورزشکاران و کسب مدال های طلایی از سوی بانوان و آقایان ورزشکار شهر نتیجه همین نگاه ویژه و ارزشمند به مقوله ورزش است.

هادی نژاد درپایان اظهار داشت: ورزش از ابعاد مختلف مورد توصیه واقع شده است و حتی در دین مبین اسلام نیز به این امر مهم سفارش شده است که شایسته است از رهنمودهای بزرگان اسلام و تجربه های اندیشمندان عرصه دانش و ورزش به نیکی بهره بگیریم و خود با پرداختن به ورزش های مفید و تأکید شده در اسلام، لحظه هایی سرشار از انگیزه، امید را تجربه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز