طرح آموزش شهروندی در مدارس باغستان کلید خورد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۹:۴۷
کد خبر: ۹۱۵۴۷۸
طرح آموزش شهروندی در مدارس باغستان کلید خورد
شهردار باغستان با اشاره به لزوم حساس کردن دانش آموزان نسبت به محیط پیرامون از آغاز طرح آموزش شهروندی در مدارس باغستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن رنجبر با اشاره به طرح آموزش شهروندی اظهار داشت: با هماهنگی آموزش و پرورش شهریار اعلام آمادگی کردیم که هفته ای دو ساعت به عنوان شهردار در مدارس حضور داشته و بحث‌های مرتبط با آموزش شهروندی، پسماند، مبلمان شهری و غیره در مقاطع متوسط به بالا را مطرح کنیم.

وی بیان کرد: از این طرح استقبال شده و طبق برنامه‌ تدوین شده هفته ای در یک مدرسه حضور پیدا می کنیم تا بتوانیم زمینه مشارکت دانش آموزان در حوزه شهروندی را بالا ببریم.

شهردار باغستان سپس افزود: در پایان این آموزش ها، سوال و موضوعی مطرح می‌شود تا دانش آموزان نظرات و ایده هایشان نسبت به محیط اطراف را بیان کنند که به ایده های برتر هدایایی تعلق می گیرد.

رنجبر با اشاره به استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس از این طرح خاطرنشان کرد: هدف این است که دانش‌آموزان هم به آموزش های مختلف توجه ویژه داشته باشند و هم نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت نباشند ضمن اینکه فرصتی است تا بخشی از مشکلات مدارس نیز رفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز